Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Dropkick Murphys

Pages: 1 [2] 3
Nisam radio kao batler,ali sam radio sa njima,na Celebrity-ju.............

Plata im je bila oko 3500usd plus jako jako mastan tip od gostiju........

Oni su u stvari licni sobari/konobarti za apartmane...........Nemaju nikakav side job,ne rade luggae,ne pomazu nikome,ali njima svi pomazu......Odgovaraju samo hkp manageru,nista floor supervisori,nista asst hkp manager.......

Zaduzeni su da gostu pokazu kabinu,objasne pravila na brodu,vezana za drill pre svega,da im pokazu brod,da ih provedu i naravno da znaju da gostu objasne razne stvari......Do kada radi kazino,kada se otvaraju sopovi,sta ima zanimljivo za videti u luci itd itd.....

Postavljaju posebne amenitiese u kabinu ,dostavljaju novine i brodsku stampu,raspored i satnicu desavanja na brodu u toku dana,razne kataloge vezano za shop,kazino,za off shore......Na zahtev gosta poliraju cipele,pakuju i raspakivaju gosta tj prtljag,donose led,voce......

KAda treba ujutru namestiti krevet i srediti sobu,ne rade oni to,vec zovu sobare i asistente,njih dvoje srede sve sto treba,ociste,nameste,usisaju,a batleri jedino sto urade je da pokupe ostatke hrane(koju prethodno doneli)na tray i to odnesu u pantry.....

U toku dana posluze voce,kolace i to je to.......I to malo ssto rade,trude se da izbegni u da uvale sobarima.........To posluzivanje hrane se svodi na to da oni to aranziraju i urade set up u pantry-ju i zatim to odnesu,ali izbegavaju da rade set up vec pokusavaju da to uvale sobarima,kao i razno poliranje,slaganje salveta i sl......Takodje,uglavnom svi batleri su ostatke hrane bacali na pod,jer racunaju da asistenti to moraju da usisaju,jer batlere ,pobogu ,mrzi da nose nazad u panrty..

Imaju naravno posebna zaduzenja za drill..........DAkle,neka kombinacija licnih sobara/konobara......

Uglavnom su taj posao radili Indijci koji su 8-10 godina bili sobari......Dakle,promocija sobara je bila ili u floor supervisora ili u batlera.....Nisu nista narocito bili specijalni,niti po pitanju vokabulara,niti po pitanju kvaliteta rada,jednostavno su dovoljno dugo u kompaniji,slusaju pravila,uvlace se i eto dokopaju se pozicije gde se ne radi puno....BAr ne kao sto konobari i sobari rade.......

Dosta su na nogama,ali kao i svi,naravno............Uglavnom rade od 07 ujutru pa do 22..Imaju i neku pauzu,ali kako toide,ko  koga pokriva dok postoje te pauze to ne znam.....Imaju odelo,kravatu,bele rukavice i slicno......Uglavnom su svi batleri bili nadrndani prema konobarima,prema galley-ju,sobarima,vecito su nesto pametovali,i pretili da ce da te prijave ako ne uradis kako ti oni kazu...Ne zato sto tako treba,vec zato sto su oni tako rekli,jer oni su sebe gledali kao Bogove....

Sve u svemu,odlicna pozicija,ne radis lugagge,nema puno fizickog posla,dosta toga i sto je tvoj posao otpadne na sobare......Ceo dan si dostupan gostima,ali ako si raspolozen,ako se smejes,i imas bar malo mozga,tip je zagarantovan......

Odlicna pozicija.............

Restaurant Staff / Re: ass, vrijemr, waitter ...
« on: 06/February/2016 »
Dok sam bio asistent sobara,na name tag-u mi je pisalo ass cab stw....Tako da............

Stigao mejl iz Ferona u kome javljaju da je Kompanija Uniworld ove godine imala vrlo visok procenat returnig crew-a pa je broj novog osoblja za početak sezone smanjen.

U ovom trenutku ne mogu da garantuju dobijanje zaposlenja za kompaniju Uniworld u ovoj sezoni.  :pop1: oT :smack:

Super,ako imas u cv-ju i poslove vezane za IT..Mozda mozes da upadnes u taj sektor,ali da ne pricam sad o tome,nije to moj fah,tako da.....

Ali,zdravorazumski gledano,imas sanse,po meni,ali to ces videti u prvom kontaktu sa agencijama,sta i kako.......JAvi se svima,svima posalji mejl,cv,pozovi ih i telefonom,Feron,Kouzon,Sea,Employment Power,Safe cruise,pa ces imati vise opcija.

Za svaki slucaj ,kupi slip resistant cipele ovde dok si kuci,pa ih ponesi tamo.

Financije / Re: Kako poslati novac roditeljima?
« on: 29/January/2016 »
O slanju novca razmisljaj tek kad odes na brod,odradis mesec dana i kad dobijes platu......Tek tada razmislajj o tome i ne lupaj glavu preterano.

Zaista najjednostavnija opcija je da saljes pare moneygramom,ili westernom(koji je losija opcija jer je skuplji),,,,Obe ocije su jako jednostaavne,kad sidjes  s broda u neku luku,odes do poslovnice westerna ili moneygrama ili do banke koja radi s njima,das pare,kazes ime i prezime kome saljes i zemlju u koju saljes..Oni ti daju broj,i taj broj ti javis kuci tvojima...Mejlom,skajpom,sms-om,ili telefonom(imas telefon u kabini i tel kartica nije skupa)..I to je to....oni s tim brojem pokupe pare.....

To nije gubljenje vremena,jer u svakoj luci,ili gotovo svakoj imas ili monegrram ili western....DAkle,tokom kruza ces biti u rpilici da bar dva puta izadjes i posaljes,dakle,siguran sam da ce ,u najgorem slucaju bar 2 luke imati moneygram..I nema tu lutanja i trazenja,obicno je sve tu,blizu terminala,ili na samom terminalu.

Imas i opciju da saljees pare s broda na svoj devizni racun,treba ti samo iban i swift code,ali da ti sada ne komplikujem ,mada je i to jednostavno......I opet ce tvoji taj novac dici na salteru...Ali posle nekoliko dana,ne tako brzo kao moneygram i western.

Svakako,za prvih mesec dana,dok ne dobijes platu,raspitaces se kod ljudi sta je i kako je,ko i kako salje,pa ces videti,bice ti obasnjeno......

Za te tvoje recune sto imas kuci po bankama,idi najjednostavnije u banku,i objasni ims ta je i kako je,pitaj koji su ti troskovi odrzavanja tekuceg racuna,pitaj kako stoje stvari sa zamrzavanjem,i ti to odluci i vidi......

Previse lupas glavu,i ja sam evo oduzio......Otvori devizni racun,dace ti iban i swift,i to je sve sto ti treba za sada da uradis..Ostalo,kad odes,kad odradis mesec dana,kad dobijes platu,ne lupaj glavu sad.

Znanje engleskog jezika na viskom nivou ti je svakako prednost,u svakom smislu..A sto se tice IT-a,ako nemas u cv-ju da si radio u toj oblasti-mrka kapa.....

Imas bolje agencije,koje saradjuju sa boljim kompanijama....ZAsto da prvi ugovor)koji se dabome,mora negde odraditi)odradis na losoj kompaniji,ili losijoj od drugih.....

Za Draganu treba da znas da ona salje samo ljude sa bar jednim odradjenim ugovorom na kruzeru,dakle sa prethodnim iskustvom,osim ukoliko ne ides za cleaner-a ili utility....Tu moze i bez iskustva,ali je plata oko 600 usd....

Ja sam je lako dobio,sibnuo joj mejl i ostvaio sam kontakt na skajpu,i posto sam tada bio u Dubaiu,bilo je malo cimanja oko dogovora kada cemo da se cujemo,medjutim bila je strpljiva.......

Na kraju,kad smo se culi,posle 10sec sam odustao od svega toga.....

Plata izuzetno niska,,u poredjenju sa Princess-om,Carnival-om i Celebrity-jem,i njihovim sobarima,a s obziorm da mi je prioritet bio recni brod,ovo mi je bilo samo onako usput,da vidim o cemu se radi....
U stvari,kontaktirao sam je,pre svega da vidim o cemu se radi,je li prevara ili ne,s obzirom da je moj prijatelj bio zainteresovan,pa sam mu ja bio ,ajde da kazem,prethodnica,izvidnica....I sama mi je napomenula da su njima plate nize nego drugim kompanijama,a ugovori malo duzi,plus mi je sama rekla da su brodovi malo stariji ,da sam verovatn naviknut na neke bolje uslove......

Moj prijatelj je otisao preko nje za cistaca,bez iskustva,plata je oko 600 usd......Nista se ne placa njoj,nema provizije,ali radis pomorsku knizicu i ides u Budimpestu za neke sertifikate,radis lekarski vizu i sve je to o tvom trosku naravno.....

ZA Sea agency ces naci na forumu utiske,ima ih...

* Additional passport numbers:

sta tu da upisem>?

Ako imas samo jedan pasos,onda nista......Ako imas vise od jednog,onda upisi brojeve tih dodatnih pasosa.....

Brodska kabina / Re: Crystal Symphony- kabina
« on: 22/January/2016 »
Kabina je sasvim super,sve je ok......

Ja,licno,nisam imao problema sa svojim cimerima,otvoreno,odmah prvog dana,napravimo neki dogovor,i drzimo se toga.....Meni ne smeta ni svetlo,ni muzika,veoma sam tolerantan,i vrlo fleksibilan.....
Stvar je da drzimo kabinu cistom,jer ,ipak tamo spavamo.....

Sto se poplavljenog tepiha tice,na Carnivalu sam imao poplavljen tepih,2 puta sam molio hkp manager-a da to sredi,da zamene tepih,medjutim ,bez uspeha....Zatim sam otisao pravo do staff kapetana i otvoreno sam mu rekao da ja nisam zivotinja, i da ne mogu da zivim u svakakvim uslovima,da je tepih jos uvek mokar,i zamolio sam ga da sredi,i za sat vremena od kada sam otisao kod njega,tepih je bio zamenjen skroz....

Cruise Lines / Re: Genting Hong Kong
« on: 21/January/2016 »
toliku lovu butler moze samo sanjati, nesto ne stima u ovoj prici.

Na Celebrity-ju,batleri su imali vecu platu nego sobari,a sobari su uzimali za mesec skoro pa 3500 usd...

Price / Re: Udje ti u krv, jos kako...
« on: 21/January/2016 »
gledam da se ne utapam previse u sistem

Sistem funkcionise,melje birokratija,ali kad se :plovim: udruze,nastace anarhija  :yahoo: :uzdravlje:

25000 RSD? Ivane, ima nas iz Hr, Slo, Mk ...

Tek nesto preko 200eura,nazalost......

Ja mislim da Sea agency ne radi vise,to su mi zadnje informacije koje imam o njima,tj o Dejanu...I mislim da Dejan sad radi za SInisu Golca iz Employment Power-a,ili saradjuje sa njim,jer Sea vise ne radi......

Moja licno iskustva sa Dejanom su vise nego nepovoljna.........Mozda si mogao da procitas moj post u Pricama veterana,gde sam rekao da nisam imao nikakva losa iskustva sa agencijama,i naveo sam 3-4 agencije,sa kojima sam saradjivao.....Bez problema....

Medjutim,za Dejana Veljkovica i Sea agency,nazalost,ne mogu da kazem ni jednu dobru rec,i moje iskustvo sa njima je vise nego negativno.....ZAista nemam razloga niti nekog da reklamiram,niti nekom drugom da dajem anti reklamu,ali kao sto rekoh,sa svima ostalima sam saradjivao super,osim sa Dejanom........Izuzetno je neprofesionalan,grub,nepouzdan i bez "slifa" kako se to kaze......

Dosta ljudi je poslao na brod,na Celebrity i na Royal,da ne gresim dusu,i dosta ljudi je zadovoljno njime,ali isto tako,dosta ljudi ima jako jako lose misljenje o njemu,tj pre svega o njegovom radu,nacinu rada,ophodjenju prema kandidatima za posao,metodama rada i sl...

Uostalom,i za druge agencije mozes videti da se misljenja nas sa foruma razlikuju...To je stvar nekog licnog dozivljaja,moje je jako lose....

Dejan je poslao dosta ljudi na brod,ali zaista ne preporucujem nikome da krece sa njim........

Dok sam bio na Celebrity-ju, a i kasnije kadda sam sisao sa broda,ljudi koji su na Celebrity dosli preko njega,a jedan od njih je bio i moj cimer iz kabine,su mi rekli da Dejan ne radi vise.......I sam sam se uverio u to,kad sam kasnije bio u T.C-u u BG-u gde je njegova agencija,gde je pisalo da ne rade vise......

A kasnije sam cuo od ljudi ,da radi,ali ne samostalno,vec sa Sinisom.......Dakle,informacije koje ja imam,Sea ne radi vise,ali to su informacije stare bar godinu dana,tako da bih i to podvukao,mozda se nesto promenilo.......Inace,dok sam radio,Dejan se uglavnom radio sa konobarima,slao je uglavnom konobare......

Moja preporuka je da probate preko drugih agencija,ima ih........

Za koju kompaniju ides,koja pozicija,preko koje agencije?