Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - prospy

Pages: [1] 2 3 4
ovo su smesne cifre....
na CEL chief housekeeper uzima oko 10K...nekad i vise, zavisi od broja gostiju. Senior assistant i assistant oko 5-7k

cao, ja radim na poziciji accountant-a na Celebrity

moras jako dobro da poznajes excel, matematiku, da se dobro nosis sa stresom...
odgovoran si za mnooogo para na brodu... moras da budes "balanced" do zadnjeg cent-a, a bukvalno radis sa milionima $$$

ja volim ovaj posao, bez obzira na sve... ima se vremena i za izaci i sve ostalo... naravno ako znas svoj posao i ako se dobro organizujes

ne zavlače te. malo im se poremetila rotacija za tu poziciju. zvaće te u decembru  ;)

nisam siguran, ali bi po prirodi posla trebao da imas pristup internetu. Drugi naziv za tu poziciju je Assistant I-Lounge (Online) Manager. 2 stripes

imas svoju sobu i svoje kupatilo

Letis, dođi na Celebrity. Plata je za 50% veća.
Imaš velike šanse da se zaposliš. Mada bih ja, da sam na tvom mestu, aplicirao za youth staff ili cruise staff (kad već imaš iskustva)

Tokom Avgusta 2012 doslo je do velike promene u odnosu na validnost medicala za Celebrity.

Naime, prema starom pravilu, Medical se smatrao vazecim ako nije expired na dan ukrcaja + 7 dana. Sada su to promenili tako da medical mora da je vazeci tokom citavog trajanja ugovora + 2 meseca (nesto slicno kao i za C1D vizu)
Naravno, sve se desilo veoma brzo i kompanija nas nije obavestila na vreme. Od svih nas kojima je istekao medical tokom ugovora je zahtevano da isti obnovimo sto pre i to ovlastitom trosku!
Kompanija je dogovorila sa nekom zdravstvenom institucijom iz Dubrovnika da se tamo napravi medical za oko 80 crewmembersa, s tim da je cena bila prava sitnica preko 300$ !!!
Mogu reci da sam bio veoma razocaran tim potezom kompanije, iako za ove dve godine provedene u Celebrity-u imam samo pohvale. Velika je razlika izmedju 300$ i 150$ koliko bi me sve to kostalo u Srbiji.

Tako da bih hteo obavestiti sve Celebrity returning crew da provere do kada im vazi medical, i ako im uskoro istice da ga obnove dok su jos kod kuce jer ce ih na brodu sacekati neprijatno iznenadjenje i bespotrebno bacanje dodatnih 150-200$

pozdrav

@uranus1802:
 Nemoj misliti da te na govaram ili odobravam, ali mozes slobodno, jos nisam cuo da su nekog testirali u prvih mesec dana.

... a kod mene na brodu se desio slucaj da su testirali decka koji je upravo dosao sa vacationa. random drug testovi se rade na svaka 42 dana. napravi se lista od 30-ak crew membera metodom slucajnog izbora, i oni treba da se pojave istog dana u medical-u gde ih prvo proveri security da ne bi bilo nekog muljanja  :tuctuc:
tako da imas oko 2,5% verovatnoce da te zakaci testiranje. ali ako te ne zakaci u prvim danima onda je ok jer se vremenom procistis. naravno, ako ne przis dok si na brodu  :nono:

... da, krivo je procitao.  :rtfm:
anyway, nisam morao nista da doplacujem.
No, sada vise ne moram da brinem o tim stvarima. Od kako sam presao sa tipping position na staff - kompanija mi placa kartu u oba pravca  :pilot:

NOVO >>> 22:10 - Tužilac Francesco Verusio izjavio je za dnevnik televizije La7 (koja je to potvrdila i snimkom s Isole del Giglio) da je zapovjednik doveo brod tako blizu otoku da ni mogao uputiti višestruki pozdrav sirenom nekoj osobi. Time se potvrđuje sumnja da je uzrok nesreći nevjerojatna paunska lakomislenost kapetana Schettina. Prijeti mu 15 godina zatvora, rekao je Verusio.

20:58 - Zapovjednik krstaša kapetan Franco Schettino i prvi časnik palube Ciro Ambrosio zatvoreni su u zatvoru u Grossettu, okrivljeni za izazivanje brodoloma, višestruko nehatno ubojstvo, te za napuštanje broda prije evakuacije svih putnika. Prema tome, tužilaštvo u Grossetu očito smatra da je uzrok brodoloma ljudska pogreška. Tužioci su počeli rešetati Schettina nakon istrage u Lučkoj kapetaniji u Livornu, koja još nije formulirala nikakvu pretpostavku. „Crna kutija“ s podacima s instrumenata je zaplijenjena i u tužilaštvu.

Verzije koje je iznio zapovjednik i ono što kažu putnici prilično se razlikuju. Putnici tvrde da je zapovjednik bio na večeri, a on i brodovlasnik da je bio na zapovjednom mostu, da nije zahvatio brodom jednu od sika blizu Isole del Giglio (navodno Le Scole) nego neku siku „neoznačenu na pomorskim kartama“ milju ranije.

Nema odgovora zašto je brod plovio između Isole del Giglio i obale, a ne pučinom. A kad je već prolazio kanalom između otoka i Argentarija, širokim 8,6 milja, zašto nije plovio tri milje istočno od otoka, što je ruta za brodove koji brode put sjevera, nego pola milje ili milju od otoka.

Nema dvojbe da je brod lijevim bokom u punoj brzini krstarenja od 21,5 čvora zahvatio siku, toliko snažno da j rasparao kobilicu u duljini od oko 70 metara, iščupavši vrh sike koji je ostao ukliješten u pukotini, što se izvrsno vidi na fotografiji.

Tko je zapovijedao na mostu prvo je mislio da može nastaviti plovidbu, ali je, tvrdi tužilac , more prodrlo u velikoj količini u samo nekoliko minuta. Shvativši što je učinio, shvativši što će se dogoditi s tolikom razderotinom na otvorenom moru, zapovjednik je - ili netko s maksimalnom prisebnošću duha tko se zatekao na zapovjedničkom mostu - poduzeo manevar kojim se izbjegava sudar: spustio je sidra po lijevoj strani i istodobno kormila skrenuo posve u lijevo. Tako se Costa Concordia okrenula u punoj brzini gotovo za 180 stupnjeva po horizontalnoj osi, kao da se vraća u Civitavecchiju, i nalegla na pličinu pred Gigliom Portom, gdje se postupno nagibala po vertikalnoj osi, prvo za 20 stupnjeva, pa sve to više, dok nije legla desnim bokom na plitko dno, nagnuta gotovo 90 stupnjeva.

Ako je ta verzija istinita, izbjegnuta je užasna nesreća. Da je s tolikom razderotinom brod ostao na otvorenom moru, potonuo bi veoma brzo i mrtvi bi se brojali na stotine, možda i na tisuće tim više što su putnici, i talijanski, i španjolski, i hrvatski, jednodušni u ocjeni da je na brodu zavladao kaos i da je spašavanje bilo veoma sporo i neorganizirano. Lako je zamisliti što bi se onda dogodilo u 10-20 minuta, koliko bi bilo dovoljno da krstaš ode na dno na otvorenom moru.

Poslije ove nesreće Italija će morati veoma brzo i odrešito provjeriti mjere sigurnosti u brodskome putničkom prometu, inače će ozbiljne vlade morati savjetovati svojim putnicima da se klone talijanskih brodova i krstarenja na njima.

Na Celebrity-ju ako kupis cipele od kompanije, cena im je oko 30$
Secam se, na prvom ugovoru sam kupio jedan par na brodu i prvo sam imao problem da nadjem odgovarajucu velicinu a kasnije sam dobio i bolne zuljeve pa ih vise nisam ni nosio nego sam koristio neke svoje crne koje sam doneo sa sobom od kuce. Znam da postoji pravilo da mozes da zamenis uniformu ili obucu ako ti ne odgovara ali to mora da se uradi u roku od 1-2 nedelje (sedmice).
Za drugi ugovor sam kupio cipele preko interneta, neki domaci sajt za online kupovinu (naziv mu se sastoji od imena jedne vocke). Bio sam jako zadovoljan i kvalitetom i cenom, tako da sam za naredni ugovor narucio jos jedan par.
Fora je u tome sto im je cena veoma povoljna - oko 15 eura + troskovi transporta oko 2 eura, udobne su i lagane a uz to zadovoljavaju sve propisane uslove (dizajn i neklizajuci djon).
Evo kako izgledaju

Ovaj lik treba da se prebaci u Entertainment sto pre   :rofl:

no;;;

Ja sam zavrsio ugovor na Solstice 28/11. Na vreme, taman pre crossinga... Mada i pre toga smo imali par puta problem sa virusom. Desava se to na svakom brodu.

Pozdrav za Solstice Crew

:uzdravlje:

Evo, ja sam odmah na pocetku drugog ugovora aplicirao za poziciju apprentice pursera u Finance departmentu, ispunio aplikaciju, prosao intervju sa chief-om departmenta, trebao da imam jos jedan intervju sa Miami office-om ali im je hitno bio potreban covek na toj poziciji pa su me primili  :banana: preko reda.
Naravno, imao sam dobre preporuke i veliko iskustvo pre broda, radio sam na slicnoj poziciji. A i intervju na brodu je bio dosta dug i zahtevan. Proveravali su mi i rad na kompjuteru (Excel), i rad sa novcem, i dosta pitanja.... Ali sve je dobro proslo, ostavio sam dobar utisak i to je to... Naravno i imao dosta srece, ali bio sam spreman i da cekam koliko je potrebno, samo da promenim poziciju.
Moj savet: aplicirajte sto ranije, nemojte cekati i previse razmisljati. I naravno, dobro se pripremite za intervju i sigurno prolazite.