Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - udav007

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27]
391
Agencija ga dobija od kompanije i prosleđuje tebi.
I usput trazi proviziju  :rofl:

Ako ti nije hitno bolje sacekaj ispravak, iako ti to na ambasadi prolazi 99% , ali opet kakve si sreće  :hehe:

392
Cekanje na Ukrcaj / Re:
« on: 22/December/2014 »
Jeste uspijeli sve rijesit evo ja cekam sutra da me nazvu iz agencije za termin za vizu...a onda ide ono famozno natezanje za proviziju(pretpostavljam) vidjet cemo sve za par dana..udav007 jesu ti poslali iz agencije LOE ili moras i u agenciju po njega

Poslali su mi LOE na kućnu adresu jer nisam imao vremena poći do agencije i uzet ga osobno. Stigao sam u ZG pekarskim letom u 7:40 a termin za vizu mi je bio u 8:30.

393
 Spadam u grupu “bivsi pusaci su najgori nepusaci”.Pusio sam godinama.Svako jutro,cim bih ustao,cak i pre nego sto bih se umio sam palio cigaretu.

Dok sam ja pušio, ja bih prije umivanja spržio 2,3 cigarete  :rofl:
Skoro 18 godina pušenja, prije prestanka cca 3 kutije dnevno, upaljač sam koristio samo da zapalim prvu cigaretu  :giggle:
Ima malo više od tri godine prestao sam pušit, cigarete mi ne fale niti malo, ali zato zato jedno 5x nervozniji i razdražljiviji nego što sam bio dok sam pušio. Dali je prestanak pušenja tome uzrok ili ne,  :hmm:

Dok sam bio na vrhuncu moje "pušačke"  karijere, radio sam kao sommelier na kruzeru, i u toku servisa bježao sam cirka svako pola sata da udahnem koji dim cigarete. Najčešće sam trčao u svoju kabinu gdje bih u wc-u pušio, nije bilo detektora dima, samo bih glavu nabio u ventilaciju ,haha Svi restorani u kojima sam radio bili su u krmi broda, a kabina mi je bila smještena skoro pa u samoj provi, tako da sam uvijek trčao preko cijelog broda  (cirka 250 metara) da bih udahnuo koji dim, na brzinu oprao zube, i natrag na stanicu. Pri povratku na stanicu bi me uredno dočekala drama, gostima prazne čaše, novi gosti me čekaju, celler master me traži, pa opomene, worning,itd itd.
Jedna zgoda: Bio crossing, europa-amerika i gosti imali djabe vino za večeru.I sada,  uvijek se u takvim slucajevima otvori prije večere jedno 10 ak boca crnog vina unaprijed i stavi na stanicu jer kad je djaba, onda piju svi i to mašala. U 19 h počinje večera, i sad jedno 18:45 ja otvaram 12 boca vina, ostvljam ih na stanici ( trolley ) , i trk po 2-3 dima cigare. Dok sam bio na "pauzi" malo se počeo ljuljati brod, mislim ja ništa strašno. Vraćam se u restoran kad imam što i vidjeti. 2-3 boce vina razlivene po tepihu, trče svi,konobari, rest. manager, moj celler master,  čiste, zalijevaju kiselom, panika, a meni na pameti samo: gotovo je, otkaz ti ne gine. ( samo da napomenem da se službeno ne smije otvarati vina unaprijed, to je shortcut ).
I sad završnica priče: nitko mi ništa nije niti prigovorio, nisu shvatili da me nije bilo, nije me nitko niti pitao kako su se vina prolila, vjerojatno su mislili da sam pošao naći nešto za čišćenje dok me nije bilo,haha

Samo da dodam da nisam pušio 3 kutije na brodu, možda 2 max, kući sam pržio 3   :facepalm:

U kako se sada bolje sjećam i kako je sada lakše raditi kada ne pušim, neopisivo!

A da ne budem totalno off topic, u mom slučaju na brodu si mogao pušiti u crew baru i open decku ( 15 kat, ima do gore ohoho ) . Čik pauze ne postoje ako ih sam ne nades.

Nadam se da mi Šef neće zamjerit što sa, skrenuo sa teme (nisam nikad ni bio na pravom putu), ali nadam se da će moj post možda nekoga malo motivirati da baci cigarete, teško je , ali može se ! Ja sam x puta pokušavao prestati uz pomoć nekih nikotinskih žvaka, flastera itd, ali uvijek bezuspješno, tj, nikad više od 24 sata, ono klasično zavaravanje sebe samog: samo još jedan dim, samo još jedna cigareta, evo zadnja boga mi, itd, i onda odustajanje na kraju tipa :  ma nek ide u pm sve, prestat ću drrugi put,haha
A recept moga prestanka je taj da zadavate sebi u glavi male i kratkoročne ciljeve, koje mođete ispunit:
1) Prestajem pušit, i danas više neću zapaliti niti jedan pa makar crko
2) Sutra ujutro ne smije uzeti dima pa makar crko
3) Sutra ne smijem cijeli dan uzeti dima
itd. itd. doći ćete do cilja, u mom slučaju to je 6 mjeseci od prestanka, nakon 6 mjeseci nemam nikakve fizičke ili psihičke potrebe za cigaretama, ali to zavisi od osobe do osobe
Samo da napomenem da su prva dva dana najvažnija, a onda se borite dan po dan, jutro po jutro. I naravno izbjegavajte alkohol prva tri mjeseca, tu se lako poklekne!

394
Poliklinika Marinmed ima ugovor sa Disney-om pa račun može ispostaviti direktno njima, u tom slučaju ne plaćate liječnički (trebate reći da vas je uputio Disney).

Ali ima i opcija da vi platite i da vam onda refundiraju novce kada dodete na brod (ako recete u poliklinici da vas je uputila agencija za zaposljavanje, oda ce vam naplatit).

U svakom slucaju savjetujem svima da prvo telefonski provjere da li se plaća ili ne, recite samo da vas je uputio Disney i da imate informaciju da se ne plaća (tj. da Disney direktno plaća), to bi trebalo biti dovoljno da se izbjegne plaćanje, a s obzirom na cijenu od oko 1800 kn (cijena je poveća jer jer liječnički veoma veoma opsežan), mislim da je to vise nego korisna informacija.

Samo da dodam da sam na ovom forumu naišao i na jedan post gdje piše da je jedan kandidat isto tako izbjegao direktno plaćanje ali u nekoj drugoj mediciskoj ustanovi (ne ovoj u Dubrovniku), zato savjet svima: dobro se telefonski informirati prije nego što zakažete pregled.

I ovo je jako bitno ako dolazite iz drugih krajeva:
Ponesite sa sobom nekakvu potvrdu od doktora opće prakse da ste cijepljeni kao dijete i koja ste sve cjepiva primili.

395
Super ja ocekojem ovih dana poziv aBd  :) :)
I kad ti je kur**j?

Nazalost nisam dobio datum ukrcaja, rekli su mi prvo uradit vizu, pa cu tek onda dobit datum  oT

396
Druze ja sam zadnje sedmice poslao medical Disney pozicija Lifeguarda...nadam se da cemo uskoro dobiti odgovore da rijesimo vize pa da zaplovimo    :plovim:

Evo stigao mi poziv da uradim vizu, znaci LOE je to  :yahoo:

397
Kakva su vama iskustva, koliko ste čekali na ukrcaj?

Ja evo jučer obavio liječnički, već sam nervozan  :rofl:

398
Logika je da najviše pomoraca ima u gradu koji ima najveću i najvažniju luku u dotičnoj državi, a to svakako nije Dubrovnik koji je slijepo crijevo Hrvatske već nešto na posve suprotnom kraju Jadrana. A isto tako, po toj logici ne bi išlla na interview u Zagreb, Ljubljanu ili Beograd, već u Dubrovnik i Veneziu, eventualno Split. Uostalom, već neko vrijeme imam dojam da na cruisere ide više Srba nego Hrvata, a riječ je o zemlji koja uopće nema izlaz na more, tako da mislim da takva logika već neko vrijeme ne funkcionira baš. Prije bih rekao da se ekipa iz Royala nije baš potrudila puno informirati o zemlji i regiji, pa su zaključili da je Dubrovnik neka strateška lokacija samo zato jer ga njihovi brodovi često posjećuju.

Tebi logika nije baš jača strana , sve što navodiš je netočno , a i plitko razmišljaš.

Ta poliklinika je moderna dnevna bolnica, i liječi goste i posadu sa Royala ( i svih ostalih cruise kompanija čiji brodovi posjećuju Dubrovnik ). Naravno samo ono što ne može zaliječit doktor na brodu. Ovo testiranje kandidata im je onako "usput". I zato je njima bitno da je u Dubrovniku, zbog svojih gostiju i posade, **** se njima što kandidati iz Hrvatske moraju putovat 700 km da dođu do toga.  Nadam se da ti je sada jasnije.

Liječnički obavljen jučer, cijena 1800 kn , u Dubrovniku sve skupo . :)