Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - nmajm

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Hranu i pice svakako ne smes,ali cetkicu i pastu obavezno,posebno ako imas dug put.....Najbolje je ovo pakovanje za put,jer ti vise i ne treba....
Ja sam nosila i rezervnu garderobu jer sam putovala skoro dva dana,a nije bas prijatno biti u istim stvarima vise od 24h...posebno donji ves.....
U sustini,nemoj da pretrpavas taj ranac jer ako je tezi od 8kg nece ti ga primiti kao rucni prtljag..ponesi samo ono najosnovnije....
A to da kradu iz prtljaga,i ja sam cula ali nisam imala takvih iskustava....Kad sam se vracala kuci koferi su mi bili puni parfema i nekih tehnickih stvari pa mi nista nije falilo......

Odsvega ovde nabrojanog najvaznije je ovo pod ostalo.....kafa i rakija.....hahahah

Na Celebrity-ju imas jedan kruz kao obuku.t.j. radis sa jos jednim assistentom i konobarom.Cisto dok malo ukapiras sta i kako,mada ako im fali ljudi nije iskljuceno da ce odmah da te bace u vatru..... :tuctuc:
A sto se tice drugog jezika,bitan je ali nije odlucujuci faktor...Ipak je  najbitnije da znas engleski....

Kod nas na Summitu si imao 3 varijante...
Prva je da sve radis sam u perionici na 2 decu...Ja to nikad nisam radila jer oduzima previse vremena a vreme je na brodu vrlo dragoceno,kao sto neko rece....
Druga je da za 20$ nedeljno to neko drugi radi za tebe....
A treca da skupis sve u torbu i odneses u crew loundry,tamo to predas Indijcu i das mu 1$ i za par sati sve je oprano,osuseno i slozeno u torbu.Ako hoces da ti pegla dodas jos par dolara....
Ja sam za licne stvari praktikovala ovo trece i obicno sam nosila prasak jer su oni koristili neki ko zna kakav koji nista nije prao....
Za uniformu sam koristila expres t.j. Kineze...kod njih za dolar po komadu dobijes full servis....oprano,ispeglano,okaceno na vesalicu...milina....
Sve u svemu kad pogledas i nije neka investicija jer imas vremena za  ostale aktivnosti.... +U+

Pa,mislim da ce zauvek ostati na toj ruti.....i plus Kanada od septembra..... :pilot:

a za smrad...sta da ti kazem....iako je skoro renoviran neke stvari na summitu se nikad nece promeniti..... :haha:

Evo mene opet....
Poceo vacation..... :banana:

22. jula  je zvanicno poceo moj odmor posle tacno 6,5 meseci provedenih na brodu... :deda:
Pakovanje je pocelo nekoliko dana ranije,i nemam pojma kada sam kupila sve te stvari jer su mi sva 3 kofera bila prepuna.
Vec sam se spremila na placanje overweighta na aerodromu.
Sa svim svojim stvarima sam izasla sa broda sa jos 45 ljudi.
Prilicno uzbudjena zbog povratka kuci dolazim na aerodrom i sa kolegom se dogovaram da prvo idemo negde na rucak pa da posle malo trosimo pare....hahahah
Imala sam 6 sati do aviona..
Na kraju sam zavrsila sa jos 5 dodatnih kesa i kolega me je bukvalno vezao za stolicu da ne bih vise isla u soping.....
Let kao i svaki drugi je bio dug i naporan,posebno sto je mene udavio jedan cica koji je nekad davno bio na krstarenju i pola leta mi je pricao sta je jeo i koliko je puta isao u wc...pobogu.... :smack:

Letela sam preko Varsave i tamo sam cekala mozda nekih sat vremena...
Dolazak u Bg za mene je bio posebno uzbudljiv,jedva sam cekala da vidim cerku koja me je cekala na aerodromu...
Bukvalno sam protrcala kroz pasosku kontrolu,kofere stavila na kolica i brzinom svetlosti proletela kroz terminal...

Odmor je poceo lepo,jela sam burek i sarmu....popila kafu polako bez zurbe i jurnjave......
Sad malo uzivanje do kraja septembra kad krece nova avantura na Reflectionu..... :happy:

Kod nas nije problem da kupis alkohol negde u luci i da ga uneses na brod,ali se odmah pakuje u kutiju,obelezava i stavlja u magacin do tvog odlaska .Moja koleginica je tako na Karibima kupila 5 flasa ruma i cekale su je na gangway-u kad je krenula kuci.

Ok,jos malo update....Pocela sam da brojim sitno do povratka kuci.....jos samo 18 dana....ili sto bi mi rekli jos 2,5 kruza....
Dobila vec i kartu,jedino jos nisam pocela da se pakujem....treba da izadjem u New Jerciju da kupim kofer.Ni sama nisam znala koliko stvari imam,pobogu,kao da sam kupila pola Kariba i Bermuda....
Sve u svemu,mislim da mi je ovaj ugovor prosao prilicno brzo,posebno od kad sam u Qsinu.Tamo je siutacija bas opustena,nema pritiska ni jurnjave kao u dining roomu.Metr d je super,Amerikanac,ali bas fin.Ne pritiska  nas previse dok god je rejting dobar.A inace,imamo najbolji rejting od svih Celebrity brodova koji imaju Qsine.I tako,on je srecan,mi smo srecni i sve je super.
Inace,mi koji radimo u Qsinu smo od skoro dobili i zvanican status tako da sada mozemo da idemo samo na brodove koji imaju Qsine i ne mozemo vise da se vratimo u dining room.A to je super stvar.....
Toliko za sada,pozdrav svima.....

Bas mi je drago ako ce biti dosta nasih jer nas ovde na Summitu nema bas mnogo....
I ja se ukrcavam na Reflection u Bremenu ali 26.9.
Jack,mozda jos i dobijes Reflection jer ionako krece sa plovidbom tek 12.10.

Bar Department / Re: Flair bartending
« on: 28/May/2012 »
Kod nas na Summitu se rade flairing promocije u Martini baru bar jednom u toku kruza,a nekad i dva puta,u zavisnosti koliko sea dana imamo.
Ali to je vise neko sipanje vise raznobojnih martinija iz sejkera u isto vreme,ili nesto slicno.
I iskreno,bartender koji to dobro radi bio bi pravo blago ovde,jer se Ameri odusevljavaju ovim likom.
Mogu misliti kako bi reagovali na nekog ko to stvarno zna da radi.....

Imam ja bas dobru drugaricu tamo,i oni sad krecu ka Aljasci.Svi kazu da su Aljaska kruzevi jedni od najboljih sto se tice para...pozzzz

Ne znam kako je u drugim kompanijama,ali u Celebrity -ju u tom departmentu rade uglavnom Britanci,i to je extra posao.
Oni su po ceo dan slobodni,imaju neke tecajeve plesa ponekad i predstavu uvece i jos nemaju poziciju crew nego staff,sto je velika razlika.
A kakve veze ima italijanski jezik ili bilo koji drugi jer se ipak engleski najvise govori??
Ja imam jednog druga koji radi na Carnivalu kao DJ,ali je otisao tamo kao ass.waiter i posle prvog ugovora promenio department.
Ne znam sta su ti obecali u agenciji ali budi pazljiv,jer ne znam da je iko preko agencije otisao direktno u entertainment.

u principu,nisu dozvoljene papuce i japanke,osim ako nisi krenuo napolje....a u crew mesu nisu dozvoljene majice bez rukava....mada,ja vidim gomilu ljudi upravo tako obucenu a i sama ponekad odem u crew bar u japankama.Posle celog dana provedenog u onim njihovim uzasnim cipelama noge moraju malo da se odmore.U sustini,dok vas security ne opomene nije problem....A sto se tice klime,nekad je toliko hladno na brodu da bi jaknu obukao,sve zavisi kako podese temperaturu i da li smo na moru ili u luci.....

Ne bih da te razocaram ali ta pozicija je jako teska za bele ljude.Imala sam jednog drugara koji je bio ovde na toj poziciji i pored njegovih jakih zivaca izdrzao je samo 5 od 8 meseci koliko mu je bio ugovor. Prvo,na tim housekeeping pozicijama su uglavnom indijci i filipinci.Kod mene na brodu mislim da mozes da nabrojis na prste jedne ruke bele ljude u tom departmentu. Jako je tezak posao i prakticno nemas slobodan dan.Plata jeste ta,ali baksis nemas.U stvari,trebalo bi da delis baksis sa kolegom,ali oni to uglavnom ne rade.A ti posto si asst.tebi retko ko daje baksis. U svakom slucaju,nemoj da te obeshrabri ovaj moj post,ja sam samo ukratko opisala njegovo iskustvo.U svakom slucaju,ako prodjes interviju trazi od agencije da te dobro informise o svemu jer su ovog mog drugara upravo u agenciji zeznuli kad se prijavljivao za posao.Sve najbolje na intervijuu i da zaplovis uskoro.... :plovim:

Jedan somelier koji je sada samnom na Summitu prosli ugovor je bio na Eclipsu i kaze da je tamo bolje jer ima mnogo vise nasih ljudi,ali da su pare iste...nista vise nije zaradjivao tamo nego sto zaradjuje ovde...