Forum

Posao na Brodu => Put/Let do Broda & Datumi Odlazaka ~ Join Dates => Topic started by: Princ na belom brodu on 01/July/2014

Title: 05.07.2014. Beograd - Frankfurt - Orlando >>> Carnival Liberty
Post by: Princ na belom brodu on 01/July/2014
Eto i nove epizode mog brodskog života.

Brod je još veći i lepši od prethodnog, a kad sam pogledao luke u koje ću ići, skakao sam od sreće... :run:
Bahami (Nassau, Freeport, Half Moon Cay), Grand Turk, Meksiko (Cozumel, Costa Maya), Belize, Honduras (Mahogany Bay), Devičanska ostrva (St. Thomas), St. Maarten, Portoriko (San Juan), Aruba, Curaçao, Bonaire!

Dok mi je rad na brodu još bio samo san, imao sam 2 velike želje - da jednog dana jašem konja na beloj peščanoj plaži i u prozirnoj tirkiznoj vodi Half Moon Cay-a... tu sam želju ostvario... 3 puta. :yeah:

I druga je da budem na onoj plaži na St. Maarten-u iznad koje sleću ogromni avioni samo par desetina metara iznad glava posmatrača. To ću izgleda uskoro overiti. :yahoo:

Fenomenalne su i sve druge stvari koje doživljavam i mesta koja vidim, naravno, ali ove 2 želje su nešto što me je inspirisalo dok sam jurio posao na brodu.
Post by: CEO on 01/July/2014
Uživaj @Princ  :clapping:  :uzdravlje:
Post by: YoungOutlaW on 01/July/2014
Uzivaj u svakom trenutku Prince  :uzdravlje:

Eh St. Marteen, tamo postoji jedna palma ispod koje sam ostavio ludi zivot o krenuo pisati novu knjigu. Pozdravi mi palme blizu porta!  :wave:
Post by: Princ na belom brodu on 01/July/2014

Post by: CEO on 03/July/2014
 taze vesti sa Liberty-ja

:giggle:

Cocaine smuggler cought on board the Carnival Liberty  (http://www.inozemstvo-posao.com/smf_1-1-2_install/index.php?topic=9238.0)
Post by: Moonlight on 03/July/2014

Imam neki osjecaj da ce taj avion biti plave boje, bio ja-vidio ja  :run:

Sa srecom, mozda se i vidimo ovaj put  :plovim:
Post by: legionnaire007 on 03/July/2014
mirno more  :plovim:
Post by: Mezzomarinero on 03/July/2014
Sretan put i mirno more  :wave:
Post by: Princ na belom brodu on 03/July/2014
Hvala svima! :uzdravlje:

taze vesti sa Liberty-ja

Koji intelektualac... :giggle:
Post by: ld3d on 09/July/2014
Eto i nove epizode mog brodskog života.

Prince dobrodosao nazad...

Zelim ti fin ugovor I mirna mora.

Od leta koji si dobio pa do portova koje ces vidjeti\si vidjeo stvarno nema se sta reci nego, cestitam.
Nisam ni znao da se Liberty preselio u Port Canaveral...sada ste tamo zajedno sa Sunshine ako se ne varam.
Vjerujem da si mnoge od ovih luka obisao, ali posebno bi brate izdvojio Arubu....tu se pazi da te zelja ne prevlada pa da kazes da se ne vracas na brod, koliko je lijepo.  San Juan je isto u jakoj konkurenciji. Ali ne, ne smijem a da ne pomenem taj prelijepi St. Maarten I njegove plaze. Ta sa avionima je posebna prica. U St. Thomas-u preporucujem tour sa zicarom koja te void na uzvisenje sa kojeg se vide Virgin Islands - tek tada imas overview gdje si dosao I sta gledas.

Belize...ako volis profesionalno ronjenje to je kazu jedno mjesto na svijetu gdje je ronjenje najljepse a grad kao grad, nista specialno.

Vidim da ces da se kliznes I u Roatan (Mahogany Bay) iskoristi jeftini taksi I provozaj se na drugu stranu ostrva...plaza se zove South Beach, cini mi se....moze se uporediti sa Half Moon Cay (danas me sunce ubilo na HMC).

Moj brat zivi u Cocoa Beach (susjedno mjesto do Port Canaveral-a) a znam da je embarkation zauzet za IS, te ako ti sta trebadne iz prodavnica, pisi da ti se moze dostaviti.

I da...na kraju - neces mi pobjeci 30.07. jer se tada nalazimo u Nassau!!! Pivo ti ne gine...

Pozdrav I sve najbolje.
Post by: Princ na belom brodu on 12/July/2014
Hvala, kolega! I na lepim željama i na dobrim savetima. :uzdravlje:

Što se Nassau-a tiče, 99% ću ići na Balmoral "po zadatku"... tako da ako i vi idete da pomažete ShorEx-u, možemo se tamo naći. ;D
Post by: radoznao1 on 13/August/2014
Pošto su prvi iz moje grupe (intervju u Atini), par iz Bugarske, dobili raspored početak desetog meseca, pomirio sam se sa sudbinom da ću se načekati.

Danas me zove A. regruterka CL, pita da li sam proveravao inbox, jesam... ali, mail je stigao 5 minuta pošto sam proveravo  :D

Šta da ti kažem

prinče stiže ti gušter  :D
Post by: Princ na belom brodu on 13/August/2014
Dobrodošao! :uzdravlje:

Kad smo kod guštera, juče sam bio prvi put na Arubi. Prvu iguanu kad sam video slikao sam je 5 minuta iz raznih uglova, misleći da mi se pružila retka prilika. Posle 50-ak metara video sam ih još 100. :rofl:
Post by: CEO on 13/August/2014
Tako sam ja odmarao na plaži Megan's Bay kada je isto to čudo protrčalo kraj mene i zaplivalo u moru.
Pliva kao alien u "Alien Resurrection".

(http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/02/72/e2/fa/filename-img-0180-jpg.jpg)
prinče stiže ti gušter  :D

Samo da stigne   :yeah:

U euforiji sam još uvek. Nadam se da neće biti pomeranja, da je ovo definitivno.

Kad stignem, biće gubljenja po brodu, već mi je smešno  :rofl:

Dolazim s jednom Rumunkom iz ekipe sa intervjua, ona dolazi u BG.

Prince, za neki minut, imaćeš p.m.

Dobrodošao! :uzdravlje:

Pokušao sam 2 x da ti pošaljem p.m.
U outboxu - prazno. Kao da nisam.  :waiting:

Adovao sam te na fejsu malo pre. Ja sam Nikola Matić .
Post by: Princ na belom brodu on 13/August/2014
Dobio sam obe poruke. ::yes::

Treba u podešavanjima profila da uključiš čuvanje poslatih poruka ako to želiš. ;D
Post by: CEO on 13/August/2014

::yes:: ... mada ne ohrabrujem, jer to mi ždere megabajte. Niko nikad ne briše poruke iz outboxa.
Post by: GOAT on 15/August/2014

:rofl:
Post by: radoznao1 on 18/August/2014

Da se vratimo na naslov  +U+ Pisao si o svemu samo o temi nisi  :D

05.07.2014. Beograd - Frankfurt - Orlando >>> Carnival Liberty

Pretpostavljam da si poleteo sa Surčina, u koliko sati, koja avio kompanija, kada si stigao u Frankfurt, kada si se ukrcao u avion, koje kompanije... Kada si stigao u Orlando, šta dalje? Hotel ili direktno na brod? Koji hotel?

Sve, sve me zanima

P.S.
Prvo sam dobio mail da odštampam instrukcije za banku za plaćanje, sa sajta za vizu (regruterka CL me prijavila, sve popunila). A. mi je napisala da mi je LoE na putu ka meni, da ga očekujem svaki čas, u najgorem slučaju najkasnije stiže 20.
Uplatio u Intesi u Ruzveltovoj, skenirao, poslao mailom.
Zove kurir DHL, gde sam, kažem, od Vuka 200-tinak metara, on kaže, ja u Cvijićevoj, ja kažem, ja u ZIRI, on kaže i ja... Preuzmem LoE   :yeah:
Odmah javim mailom regruterki da sam preuzeo LoE a u međuvremenu stigao mail da 20. (sreda, prekosutra) očekujem detalje za intervju za vizu (najavili su da će biti 21. ili 22.).
U međuvremenu sam se fotkao (mada mi nije trebalo da uploadujem, regruterka je, kao što sam pisao, fotografisali su me u Atini). Neće se baciti.

Post by: Princ na belom brodu on 18/August/2014
Uuu, vidi guštera što ga sve zanima, i koje su boje bila sedišta u avionu i kako se prezivao kopilot i koliko godina je imala stjuardesa koja mi je služila ručak... :rofl:

Znam, znam kako ti je, sad si sav euforičan, a i pomalo u frci od nepoznatog. ;D

Putovanje k'o putovanje, navići ćeš se, kao autobusom da ideš do sela ili mora.
Let mi je bio ujutro, oko 6, svi avioni Lufthansini, ne sećam se kad sam se ukrcao u Nemačkoj, imao sam par sati između letova.
U Orlando sam stigao predveče po lokalnom vremenu, ispred zgrade sam sačekao prevoz do hotela, hotel je bio neki Renaissance Airport Hotel ili tako nešto... ali sve te detalje oko prevoza i hotela bi trebalo da dobiješ mejlom ili u istoj koverti kojom ti je DHL-om stigao LoE.

Svakako ćeš dobiti te informacije o hotelu pre puta, bez brige. I prevoz od aerodroma do hotela, a sutradan od hotela do broda je besplatan.
Post by: radoznao1 on 19/August/2014
Uuu, vidi guštera što ga sve zanima,

Šta ti ovaj CEO sve dopušta...  :wave:

(Nisam služio vojni rok, izvukao sam se na dve adrese...  ako se gušteri ovako osećaju, pristajem.)

Kad ne pišem srpski. Naravno, sve me zanima.
Najduže putovanje busom - do Atine na intervju, snabdeven klopom, vodicom a usput roštilj. (Najdalje putovanje, kolima do Marseja, avionom do Pule, Krka i Tivta, propisno spakovan  :rofl:)

Klopa, grickalice, voda? Znam, preživeću ali što da se patim ako baš ne moram.  :pop:
Post by: Princ na belom brodu on 19/August/2014
Imaš i klopu i piće u avionu, naravno za dž. Na kratkom letu dobiješ samo grickalice, ne full obrok. A na prekookeanskom imaš 2 kompletna obroka. Ako se čekiraš online, možeš i da biraš vrstu obroka. I sedište.

Od pića imaš svašta, počev od mineralne vode, preko sokova, gaziranih i negaziranih, piva, vina, kafe, čaja...

Ako između letova imaš previše čekanja na aerodromu, onda ili kupi nešto ili možeš i da poneseš sa sobom neku čokoladicu ili tako nešto malo za instant utoljavanje gladi.

Ali ova priča se udaljava od teme koja je samo najava datuma putovanja i broda na koji se ide. ;D