Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Mona

Pages: [1] 2
Potpuno se slazem...Cela ta prica za Cunard je vrlo cudna, jer Cunard onda ne bi bio to sto vec jeste...Ipak -na Cunardovim brodovima sommelieri su naculi da ce povlacenje biti izvrseno u roku od 2 godine...To zaista zbunjuje, jer oni donose novac kompaniji, a i treba sada sve restaurant waitere obuciti...Hmmm...Nije to nesto sto se da nauciti u par dana...Treba tu studiozna priprema...Materija nije tipa- naucim 10 vina i cao...A svemu tome treba dodati i najavu novog broda -Queen Anne...Ono sto je interesantno -to je i da P&O, koji je ipak nekoliko klasa ispod Cunarda, a sada pridruzen njemu -takodje povlaci wine waitere sa istom pricom dokvalifikacije postojecih waitera...

Ono sto mene dodatno zbunjuje je info da Cunard nece do kraja godine raditi intervju za F&B...To mi nikako ne ulazi u glavu...Znam da ima mnogo ljudi na listi cekanja, ali mnogo ih je i koji odlaze...nemoguce da im ne trebaju ljudi ni na jednoj poziciji... ""]]

Hajde ako neko nesto zna o tome -neka postuje...I bila bih jako zahvalna ako bi neko znao koja agencija u regionu radi sa Cunardom...Znam za Employment-power Zagreb, ali ima li jos neka...Kouzon i Sea agency ne rade sa njima...Sta je sa Madjarskom, Bugarskom, Rumunijom?

To sam i ja cula...  ""]] Medjutim to treba proveriti, jer ako sam dobro razumela, neki brodovi ce zadrzati sommeliere, iz prostog razloga -reputacija...Ne znam koje sve linije spadaju sada u Carnival...Ako se ne varam sa njima su i P&O i Cunard i sa tih brodova mogu pribaviti informacije, pa cu postovati...Ako neko ima nesto zaista provereno za poziciju sommeliera na Cunardu -vrlo bi mi znacio info...I hvala unapred!

Evo i mene da pomgnem u razjasnjenju nekih dilema...
Radila sam 2 ugovora kao maser terapeut na britanskim brodovima P&O kompanije -Arcadia i Adonia...

35$ se odbija, kako je nama objasnjeno zbog osiguranja...Tj u slucaju ako je nekom zivot ugrozen i ne moze se cekati luka -salje se helikopter sto kosta oko 60000 eura i zapravo taj novac se za to izdvaja...Ne obracunava se po danu, vec na kraju kruza...Ako je kruz 7 dana i terapeut napravi za kompaniju (recimo 30 masaza po 80 eura) 2500 eura od toga ce se odbiti 245$ ( 7 dana po 35$, to je mislim oko 160 eura) i ostane oko 2340 eura. Na tih 2340 eura se obracuna 7.25% i to je zarada koju kompanija isplati...Dakle izgubi se 7.25% od 180 eura sto je za 7 dana oko 15 eura...Nista strasno!

Prekid ugovora...Ukoliko osoba prekida ugovor iz opravdanog razloga (medicinski razlozi, ne daj Boze -smrtni slucaj u familiji, svedok na sudjenju itd) Steiner placa kartu nazad...Ukoliko osoba prekida ugovor jer je prekrseno "brodsko pravilo" (prekomerna kolicina alkohola u krvi, tuca, neprimerno ponasanje u putnickoj zoni, kasnjenje na brod itd) Steiner placa, ali osoba nece dobiti zaradu koja je ostala neisplacena...

Zarada...Vrlo diskutabilno...Zavisi od mnogo faktora -broda tj klijentele ( na mojim brodovima prosecna starost putnika 70 godina, pa i nisu previse zainteresovani za SPA), vase usluge i znanja, postoji li automatski baksis ili ne, vase umece da "nagovorite" putnika da opet dodje na masazu ili sta vec, vase sposobnosti da prodate proizvod itd...I moram da kazem zavisi od osobe na recepciji, jer ako vas recepcionerka ne voli, ali je dobra drugarica sa drugim maserom -onda moze doci do neravnomerne raspodele putnika...

Moj utisak posle 2 ugovora...Zavisi sta vam je glavna motivacija...Moja je bila da vidim svet...I imala sam srecu da mi se dese brodovi zahvaljujuci kojima sam obisla ceo svet -od Aljaske do Novog Zelanda...Novac -ne previse...Medjutim -nisam sigurna da li bih opet da budem SPA...Svakog dana provodite u SPA 12 sati sa 1 satom pauze, sto znaci radi se do 20h, a moze i do 22h -zavisi od broda...U 2 nedelje su 3 slobodna dana...Za razliku od SPA -shop radi u luci 5-6 sati i to pocinju sa radom kad brod isplovi iz luke, a kada je "morski dan" onda su i oni po 12 sati...Medjutim na kruzu od 14 dana -obicno su 3-4 dana morski dani, a ostalo u luci...Shop ima zagarantovanu zaradu od 850 eura + ako se ostvari target dodatno...SPA nema nista sem procenta, i nema dodatnog bonusa ako se ostvari target...Dakle -shop manje radi, duze spavaju, cesce izlaze u port i placeni su za to...SPA radi 12 sati, mozda nista ne zaradi i kad dodje slobodan dan -ne znas sta ces pre -da izadjes u luku ili da spavas ili da peres stvari sredjujes kabinu...

SPA / Re: Spa department (op?enito)
« on: 02/October/2011 »
Pozdrav svima!
Eto,ja zavrsila 9-omesecni ugovor na poziciji Massage therapist...i...prezivela... :-))))'
Jos uvek nemam vremena da iscitam sve postove na ovom forumu i dam neke informacije,ali ako je kome nesto hitno-moze se slobodno javiti... :hekla:

P&O Arcadia

19.12.2010.

Southampton,England

Ima li koga sa foruma na ovom brodu?

Steiner / Re: Prošla intervju za massage therapists
« on: 16/December/2010 »
poceo treci tjedan u londonu... ova predhodna dva...e pa neznam sta da kazem...bilo je dana kad sam plakala,a bilo je dana kad mi je bilo super. sada samo boga molim da me sto prije na brod posalju a to cu saznati ovaj tjedan.  :moli: ispiti su dosta teski,al da se polozit ako ucis. sretno svima i pozz iz londona

'Ajd',Buby,ne plasi ljude,nije bas tako strasno sa ispitima...A ko ne prodje-ponavlja test-samo treba da nauci ono sto nije znao...Ima se dosta sta reci o Londonu i Steiner sistemu na akademiji...Nadam se da cu imati vremena da ispisem sve cega se setim pre nego odem na brod,posto sutra saznajem detalje leta i ostalo...Pozdrav svima,a ti mi,Buby,ponesi one funte sutra... :P

« on: 03/November/2010 »
Ljudima iz Hrvatske,a mislim i Slovenije ne treba UK viza,ali je pozeljno da imaju imigraciono pismo...

E da i jos nesto...

Period obrade zahteva za UK vizu je 5-15 radnih dana...Medjutim-ja sam predala dokumentaciju u sredu,a pasos mi je vec u ponedeljak isporucen...U agenciji mi je sluzbenik rekao da ambasada petkom vraca pasose agenciji,tako da ukoliko je nekom viza hitna-isto je bez obzira da li predaje u ponedeljak,utorak ili sredu-bice pasos vracen u petak...Cetvrtak je vec kasno,jer tek sutra dokumenta idu u ambasadu i tek narednog petka salju pasos,sto se oduzi prilicno...

Odobrena UK visa... :-))))'

Od prilozenih dokumenata gotovo sve isto kao Nikoleta,ali sam ja predala i uverenje iz supa da nisam nikada kaznjavana i uverenje iz suda da nisam krivicno gonjena.Kod sudskog tumaca prevedena oba uverenja kao i diploma srednje skole.Skrenucu paznju da Britanci traze da na prevodima sudskog tumaca budu i njegovi kontakt podaci: ime,prezime,adresa,telefon...Ne mora da znaci da nece proci bez toga,ali ja nisam htela da stvari prepustam slucaju.Prevodi sudskog tumaca ne moraju biti naknadno overeni u sudu tj ne moraju imati apostil...U Srbiji apostil po dokumentu je 20 eura,pa ako neko bas hoce da trosi-moze,ali ja nisam...Uz zvaki originalni prevod sudskog tumaca prilozila sam kopiju srpskog dokumenta.
Pasos sam imala i od pre 15 godina,ali mi taj nisu trazili...Ako neko ima i one od pre 10 godina-neka ipak ponese,pa ce agencija odluciti...
Vazeci pasos sa vazecom C1/D vizom.
Iako pise slike na sivoj ili beloj pozadini-radite na beloj...
Ako se prilikom popunjavanja online formulara napravi greska-moze se popraviti dok se aplikacija potpisom ne zatvori...Nakon toga moguce je jedino hemijskom olovkom na odstampanom formularu napisati promene.Ne postoji mogucnost popunjavanja novog formulara kao sto moze prilikom apliciranja za US vizu.
Potvrda iz banke o 1500 eura na racunu obavezno,ali ne moraju biti samo euri,moze svasta funte,euro,dolari...
Za SPA-nekoliko dodatnih papira-Maritime training contract,Copy of contract (iz Starter packeta),Steiner training agreement (iz Starter paketa),pozivno pismo.Ja sam zamolila Helenu da mi posalje garantno pismo sa brojem pasosa,da ne razmisljam jos i o tome...

Sefe,izvini sto "ponavljam" Nikoletin post,ali sam htela da otklonim neke nedoumice,da ljudi ne gube vreme lutajuci tamo-vamo i razmisljaju sta bi bilo-kad bi bilo...

Steiner / Re: U Londonu treba da budem za mesec dana
« on: 11/October/2010 »
Nije ni meni pomenula,ali sam ovde na forumu to procitala (Ves je pomenula),a ako me secanje dobro sluzi-Nikoleta sa foruma je takodje predala tu potvrdu prilikom apliciranja za UK vizu...Eh,da,meni je Jelena pomenula da je potrebna instrukcija banke,ali moram da pozovem i potvrdim za koju svrhu se uzima,jer su valjda instrukcije razlicite u zavisnosti od namene...

Resena garantna pisma... ;)
US ima novi datum rodjenja...
UK ima i broj pasosa...
Poslata na mail i originali poslati za Beograd...
Za dodatna dokumenta cemo naknadno ako treba...
Hvala svima za dodatne informacije!  :uzdravlje:

Steiner / Re: U Londonu treba da budem za mesec dana
« on: 10/October/2010 »
Pozdrav svima, već duže vreme pratim ovaj forum (pokupio sam dosta korisnih stvari), pa evo sad odlučih da i ja malo pišem. Bio sam na razgovoru za posao fitnes trenera 02.10. i danas sam saznao da sam prošao  :yahoo:. Naravno Steiner je u pitanju. U Londonu treba da budem za mesec dana, što je dosta brzo, pa me zanima da li je realno da za to vreme pribavim sve potrebne papire, vize i ostalo?

Ne znam sta ti sve traze od papira,ali verujem da je potrebno sve kao i za ostale pozicije u okviru SPA...Ja sam na poziciji Massage Therapist i ono sto od papira znam da treba je sledece:
-garantno pismo za US vizu
-garantno pismo za UK vizu
-Maritime contract
-kopija ugovora o poslu (potpisuje se u Londonu,ali imas je u Starter paketu)
-pasos i kopija 1. strane pasosa
-uplatnica takse za US vizu
-uplatnica takse za UK vizu
-odstampana online prijava za US vizu
-kopija diplome prevedene kod sudskog tumaca
-kopija sudskog uverenja da nisi osudjivan overena kod sudskog tumaca
-uverenje o primljenim vakcinama
-za UK vizu potvrda banke da na racunu imas 1500e
-kopija pozivnog pisma (propratnog) iz Londona

Ako ima jos nesto-seticu se-pa dodati...
Da li znas nekog ko je tog dana bio na intervjuu za bilo koju poziciju,a da toj osobi trening pocinje 22.11. ?

« on: 03/October/2010 »
Kad sam ja isao u UK u februaru, isao sam na jewellery trening u kompaniju, i iskljucivo se uzima C-bussines visit visa, i daju je obicno na 6 mjeseci, bar su meni toliko dali. Znaci, nista turista, nista tranzit, samo bussines visit ako se ide u tu svrhu.
Ne mogu da nadjem Nikoletu,pa hajde tebe da pitam,jer pretpostavljam da je tebi taj podatak svez u pamcenju...Jesi imao na garantnom pismu za UK naveden broj pasosa?Znam da pitanje zvuci debilno,al' ja imam jos debilniju varijantu-garantno pismo bez broja pasosa...

Eee,vidis i taj LOE nije LOE...Kao sto rekoh-moz' da bude,ali ne mora da znaci...Tako se ispostavilo danas!U pitanju je kopirani dokument bez ikakvog pecata i podataka tipa ime,prezime,broj pasosa vazeci za sve polaznike akademije...Obicno pozivno pismo koje se predaje u Londonu...  :nono: A da zavrzlama bude jos veca za garantno pismo za UK i nema kao podatak broj pasosa...
Ko ovde ne poludi-taj nije normalan...