Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - drmariokg

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11
Meni su uzeli 850 eura za kartu i proviziju agencije, mada kasnije na brodu sam saznao da je u jednom pravcu 550$ Houston-Frankfurt-Beograd, ali nema veze i to, pare se prave, ali nikada im netju zaboraviti shto su uzeli tri leta BG-FR-Washington-Houston, u a u frankfurtu dva sata pre mog leta direktan za Houston, u Washingtonu sam propustio zadnji let za HO, zbog carine i imigracionog i spavao na aerodromu!!!

pa evo i ja da prozborim koju rech oko ovog zanimanja na brodu!
pochetna plata je 1750(mada mislim da je sad malo vetja poshto su digli plate) a full je 2200$!!! oko nove godine su digli za 80$
Shto se tiche posla, laganica je, ako ste nekad radili na televiziji netjete imati problema, pored snimanja i montiranja nebuloza, odrzavanje satelitskih programa, interaktivne televizije(pain in the ass), svih televizora na brodu, big wall-a na lidu, radili smo i kao sound tech u comedy clubu, shto je isto laganica, a i rasturanje scene u pozorishtu posle zavrshetka magic showa, to su nam dodali od kako smo se spojili sa entertainmentom!!!
Najvishe sam mrzeo svadbe da radim, ubijale su me, meni su mnogo oduzimale vremena oko montaze, jer oko toga nema za*****ancije, a i to mora da izgleda extra da se retardatji nebi zalili!!! Poshto drzim kameru vetj 14 godina, malo mi je i dojadila, pa sam se gurao oko comedy cluba i broadcasta, jedva sam chekao da budem ON CALL samo da nebi snimao hehehe a jedina mana kada si oncall je shto ne mozesh da izadjesh sa broda, a to me je ubijalo!
Najvishe posla ima prva dva dana kruza, tad se kao ubijemo od posla, ali posle ladimo!!! DVDije prodajemo zadnji veche kruza kruza u foto galeriji i mogu da kazem da je bre dosadno, za mene je to gubljenje vremena jer se mali broj proda!!!
ah da, najbolja stvar koja se desila, kada prodjete probni period od tri meseca, razlika u plati vam se nadoknadjuje, shto je negde oko hiljadu i kusur dolara, koja je meni donela MACa hehehehe!!!
ako se razmishljate da li da se prijavite za ovu poziciju, moj savet vam je go for it, jer dosta ljudi hotje da se prebaci na ovo zanimanje!!!

Shopping / Re: Carinska iskustva i saveti
« on: 18/March/2011 »
Ja sam se vratio sa dva laptopa, rekao mi je da otvorim ranac i da mu pokazem oba, ja sam mu rekao da je HP moj, a MAC od kompanije, ali njega je samo interesovalo da li su polovni, kada sam mu pokazao da je MAC odozdo izgreban, samo mi je pozeleo sretjan put!!!

Postoji li mogucnost da se slobodno vreme provodi na palubi, negde napolju?

Naravno, deck 4 i 5 napred su za crew, i mogu da ti kazem ja sam uglavnom tamo, shnjarim, a i tu tjesh najvishe upoznati nashe ljude!!!!!

dolazis na valor. super. ja dolazim u nedelju pa se vidimo. uzivaj. ima dosta nasih na valoru. pozdrav
opaaaaaaaaaaaa al tje da ga zakomPLikujemo!!!!aaahahah u gift shopu radish?

Pa shefe, naravno da tju da se javim, jednostavno imam tu potrebu da se javim.
Shto se tiche AV departmenta definitivno se gasi, na nekim brodovima je vetj prebachen u entertainment, ali ovde josh uvek nije, tj. samo sam ja u AV vodim kao entert. technician i po rechima kolege(to josh nije proveren info) da sad imam za razliku od njih neshto vetju platu, ali o tome kad legnu zelembatji!!!

Veliki pozdrav drugari sa Conqust-a, evo i ja da se javim posle 24h provedenih na brodu, jedva setup-ovah wirelas, da se javim.
Kao i vetjina ovde koja prvi put otishla na brod i ja sam se zbunio kad sam ga ugledao, chudo, ali nisam imao problema da se snadjem.
Hrana je skroz OK, ima svashta, mada ne eksperimentishem puno! Manager mi je Rumun Miki, a kolega Madjar nikako da mu zapamtim ime hihihi, da bre Robert, OK su prema meni, rekoshe mi da ovde imam samo obuku i da tje da me prebace na Valor, zato shto je nekom sa Valora zena ovde i kompanija mu je odobrila transfer.
Kabina mi nije losha na 2. deku je i delim je sa Amerikancem koji ima 150 kila, pa zato spavam na gornjem krevetu hihihihi!
Net je 20$=200min i kupuje se na automatu u crew internet caffe-u. Josh uvek nishta nisam snimao, ali polako, ima vremena, edit room je skroz OK, zanimljivih igrachkica ima, nadam se da tju uspeti da uploadujem fotku!
Do sledetjeg javljanja veliki pozdrav sa Bahama!!!

Ako si stvarno zaiteresovan za posao na kruzeru, prvo prochitaj forum, ovo je definitivno enciklopedija, natji tjesh skoro sve odgovore na tvoja pitanja!
Veliki pozdrav i dobro doshao!!!

Čujem da i ovaj puta idemo kombijem  :yahoo:
hahahahhahah ne bi bash volio da mi se desi, ali bi voleo da dozivim isto hihihi!!!!!!!

Samo napred brate chovo, nema nazad! drzim ti fige!!!!!

Veliki pozdrav drugari, unapred izvinjenje, zato shto se ranije nisam javio, a i shto pishem dupli post, nisam nashao dugme uredi!!
Krenoh iz u petak ujutru iz BGa za frankfurt, sve je bilo OK, dok nisam stigao, odma su me startovali za pasosh chim sam izashao iz aviona, ali chim sam im rekao gde idem i zashto, odmah su mi pozeleli sretjan put. U Frankfurtu sam chekao let 4 sata za Washington, smorio se kao plovak, ispushio par cigareta u onim da ih nazovem akvarijima gde mogu da stanu par ljudi i svi te gledaju kao da si svemirac, bruka!!! ali nema veze, let za Washington trajao je trajao 8 sati, e to je bilo kochenje, u jednom trenutku sam morao da ustanem i da se proshetam i li da ujedam hehehe, izabrao sam ono prvo, a u Washingtonu kretje ludilo sa carinom i imigraciom, nenormalna guzva dok sam sve to proshao, naravno avion za Houston je odleteo pre nekih 3 sata i naravno to je bio zadnji tog dana, bukirah kartu za prvi ujutro i kretoh da trazim smoking lounge i naravno nadjem bash kod moje kapije C3 i tu upoznam nekog Sirijca koji ima isti problem kao i ja, uspeli smo da nadjemo neke jastuke i tje*ad, klupe i nisu bash, da budem iskren neudobne hehehe (navikne se chovek)! Ujutru sedoh na avion fala bogu stigoh u Houston i nadjoh bez problema shutle bus od hotela, kad u hotelu nema mog imena na spisku, ni tamo ni ovamo, vetj sedmi, a ja treba da sam na Conquestu osmog, pozovem ja telefonom kompaniju, ali niko se ne javlja, poshaljem im mail ali i dalje se niko ne javlja, nishta, odluchim ja da ostanem i chekam novi spisak, ko zna shta je njima palo napamet, mozda su mi promenili brod, kad danas stize mail "Mario, are you in the hotel still?  Why didn’t you take the bus to the ship?" o neeeee, kao da me neko maljem udario, sve ja njoj objasnim kako i shta i stigne mi mail od nekog drugog iz kompanije sa kartama za Miami, pa za Nassau! Hotel u Houstonu nije losh, ima bazen, gym i free wirelas koji svuda radi isto, hrana je super!
Chim se ukrcam na brod i kupim karticu za net, javljam se!!! mozda sam malo preterao, ali morao sam dushu da olaksham!!!
Josh jednom se izvinjavam zbog duplog posta!!! Veliki pozdrav i samo napred!!!!!

Veliki pozdrav drugari, imam let za nekoliko sati, javljam se chim se smestim u Houstonu!!!

U Kragujevcu je 100 evra, techaj traje 7 dana. Ja sam probao pre tri nedelje i odushvljen sam, definitivno tju nastaviti!!!
Preporuchujem za probati!

Moje iskustvo je veliko, chak i vishe nego shto treba za brod, ovo mi je rekao Zed na interview! Radim 13 godina na televiziji kao snimatelj, sa kratkim izletima u realizaciji, a i zivim prenosima!!!

Ovo nije loshe, ako moze neko od veterana da postuje shta bi josh moglo da se kupi na Cozumelu!

P.S. Ne bi bilo loshe da se napravi josh neki topic sa ostalim gradovima npr Montego bay, george town itd!!!