Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - natal

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 58
« on: 04/November/2013 »
A sto reci u curi toj. Srednje 30/te. Bila je dugo vremena na crystal i odlucila da nece da radi jer su joj placu smanjili tamo. Radila je ko “stewardes”.
Kad je dosla vamo na brod odma pocela pokazivat “attitude”, nist joj ne pase…

Pocela kak ovo nije 6 zvijezdica, da je crystal puno bolji. Cak je i kapetanu rekla da je crystal puno bolji od Seabourna. :D.  Uglavnom u Dubai se bila iskrcala i poslali je kuci. Rekla je da ce sada na river cruises. :D.

Nije losa, malo je nako zvrcaksta, nerealna u nekim stvarima, stvarno ovi Seabourn nije los kad se sve uzme al eto sta ces, ljudi su ovce. Svi misle da uvik moze bolje sto i jest istina al stanes malo na loptu. Ja sam konto da ce ove cure sa faksa odustat sta su na akademiju isle a ne nasa cura koja godinama radi na brodu.

« on: 03/November/2013 »
Skupo da al kaj je tu je. :)

Sat vremena je 6 US.

Svaki dan bacim oko 10min na brzinu i to je to.

Inace bila na akademiji jedna nasa cura iz ZG koja nije prosla zbog "attitude". Sto najgore radila vec na Crystalu. :)

« on: 03/November/2013 »
Akademija ko akademija. Uce te kak radit na Seabourn plus imas praksu u baru. Za nekog ko je radio i proso intervju to je laganica. Sjecam se ja college na CCL. Uzivo sam. :).

Ovi sta su bili dvoje na Odyssey je jedan iz zimbave koji je bio personal trainer i jedna cura iz meksika koja je zavrsila faks i dosla na seabourn. Za njih je prilicno tesko bilo.

Seabourn Cruises / Seabourn Odyssey.
« on: 02/November/2013 »
Pozdrav sa Seabourn Odyssey.

Nakon odredjenog vremena izbivanja sa CCL odlucio sam se ponovno na brod i to Seabourn.
Neznam ni sam zasto, brodove ne volim, al takodjer i ne vidim buducnost za sebe u RH, pogotovo iz razloga sta imam 3 razrede srednje strukovne skole.
Jedino di mogu zaraditi je na jadranu i na brodu a posto sezona dosla kraju sta da se radi.

Dolazim u Zagreb navecer i krecem u veliku goricu di sam si smjestaj rezervirao za prespavat jer drugi dan imam let ujutro.
Zagreb ne volim a evo i zasto, cim sam dosao, odma me vozac autobusa za Veliku Goricu zavaljao za 10kn, naplatio mi u jednom smjeru 20kn, sto i nije puno al regularna cijena je 10kn.
Cudno je kako ljudi za sitnu lovu riskiraju posao. Za 10kn.Uglavnom, kontam si ko ga je*e, 10kn ak je coviku pomoglo neka mu ih, ubrzo nakon dolaska u Veliku goricu nalazim smjestaj i pravac u krpe.
Let je ujutro u 7 30h. Budjenje u 6h, kavica i vozi me vlasnik hotela na aerodrom.

Dosao sam u Atenu u petak popodne, zaletio se do hotela taksijem, odma mi cica za 5/6 minuta voznje izbio 25 eura. :D.
Reko super i onda se cude sta turizam propada u grckoj. Ali ae, nije beg cicija. nesto pojeo primam mail od od regrutera iz vikinga da se javimo dali smo svi stigli itd.
Vidim u mome mailu da ih ima jos 11 sa menom koi su navodno u hotelu, odmah nakon par minuta stize mail od Michelle(ide na seabourn academy), da el bi do grada na veceru u atenu.
Kontam si ja da posto mi se niko od pajzana ni javio u doticno vrime. Reko zakaj ne. :). I sad pocinje fun part.
Naravno dao sam broj mobitela i broj sobe i reka sam da mi se javi kad stigne u hotel. Di je fun part. Ja lezim u krevetu i gledam film i nisam cuo da mi je kucala na vrata sa jos jednom zenskom i stize sms da di sam da je u hotelu ona I da se sprema da ide u grad. Reko evo sad cu ja. Dok sam stigo dole ona osla sa nekom curom u grad I to busom. Mislim si ja ccc, nema sanse da ja busom idem, jos da se izgubim. :D.
Uzeo ja Taxi do grada, ovaj je bio okej, 30 eura al vozili se nekih 25minuta. Stize meni sms da me cekaju  restoran Tepina u Ateni i u kratkim crtama mi objasni di se nalazi.
Ljudi moji necete vjerovati al grci vam poima o pojmu nemaju, bio sam dole kod akropolisa, ona glavna soping ulica blizu trga glavnog, restoran je bio nekih 500 metara od trga i niko od tih ljudi nema poima di se nalazi.
Lutam ja gradom, pito 10 taksista, poima nemaju. Nekih 100 ljudi pitao, svi me salju na drugu stranu.
I dopi***lo meni nakon sat vremena, pali pilu, bogu fala pa sam u roaming i ukucam ja adresu na GPS i pokaze meni otprilke di se nalazi, i sad haltam ja ljude i pokazem im mapu i naravno opet poima niko nema.
I sta da radim, pukne mi film, vidim niko poima nemam nist i za nekih 10 minuta sam naso restoran, naravno njih nema. :D.
Saljem ja sms i salju ona meni da je na picu sa curom sta isto ide na Seabourn ispred hotela electra.
Mislim si ja hi hi hi, reko boli me…., ja idem nase u hotel, i pazi sad idem ja, i bacim pogled na desno a ono hotel electra, one sjede i piju po casu vina. A sta sad reko idem sjest.
I tak bili do po noca u ateni, cugali, pricali, njih dvi iz holandije. Jedna ide ko konobarica u restoranu ili takozvani “runner”, druga ide kao “stewardess”. 23 godine, i jedna i druga sa faksa. Nesto malo radile. Kak su dobile poso poima nemam. Uglavnom iskustva na brodu nemaju. Neznam zasto pusiraju toliko nase da moraju imat iskustvo na brodu. Vecina nasih na odyssey je radila na brodu vec, druge kompanije tipa ccl i rccl, ima ih i sa Disney.

Sljedeci dan, ukrcaj na Seabourn Odyssey. Dolazimo u Piraeus i svi bleje u njega ko da boga vidili, reko super.  Ulazimo unutra.
Gledam ja dosta je manji brod nego sta sam ja naviko al lipo srednjen. Odmah sam primjetio u startu da je sve nekako opusteno, nije ko na CCL, nema neke doze nervoze u zraku.
Reko super, ae bar je dobro pocelo. Ae dobili neke papire, pokupili nam putovnice itd. To ispisali, potpisali i to je to. Dolazi neki francuz, Žak ga zovu, nisam mu snimio ime do dana danasnjeg jer nemam ja sa njime puno.
Uglavnom on nama svima koji smo dosli. Welcome Academy. I sad gledam ja sta academy. Sjecam se ja prije godinu dana sam potpisa da idem na akademiju al ak sam dobro skonta ja sam poceo direkt ko konobar, koja akademija crna. Kaze on ajmo svi ruke gore koi su na akademiji, a moja dole, govore meni ovi sta su radili sign on i  ti si na akademiji, kontam ja da nisam, gleda mene Žak i pita sta tvoja ruka ni u zraku.
Reko kontam ja da nisam na akademiji, kaze kak kontas, pa eto tak reko, objasnim ja u kratkim crtama da sam potpiso akademiju al to bilo 2012, da su mi poslali ugovor za konobara direkt.
Kaze on nema sanse. Gleda papire i stvarno nisam na akademiji.Na to govori žak da ce vodit racuna o meni. :). Reko super.
Al u biti do dana danasnjeg nisam ga video. Bi ce mu ovi iz bara rekli da me ne ostavi na miru.

Rad u baru na Seabourn.

Sto o tome reci. Na CCL si moro imat oko sokolovo al je nesto drugo.
Prvo ,s**** se uvik desi ka se najmanje nadas. Odnosno nadredjeni ti uvik doje taman kad nest ne stima makar stimalo cili dan sve, tocno momenat kad ne stima nest eto supervisora.
Vjerujte mi u dining roomu ih ima bar 10/tak koi su mi nadredjeni i koi uvik neki bog naju.

Sto se tice posla samog rasporedi su radjeni da se radi 10-tak sati svaki dan i tih 10/tak sati se bas odradi pravo.
Nema zabusavanja i svi vode racuna da ih odradis, sto kolege bar waiter, sto supervizori barmeni jer sta vise ti napravis manje za njih.

Sve se vise manje da odradit ali najnezgodniji od svege je service u restoranu, prvo sta imas na sekciji cc/a 50/60 ljudi.
Drugo sta svima moras prezentirati bocu vina koju je somelijer odabro i posluzit. E sad dobro je ako gosti oce to vino, problem nastaje kad oni mudruju sta ce piti pa gubis vrime na to i onda moras u pantry po vino a pantry se nalazi bar 50/60 metara od tvoje sekcije. Sumnjam da ce iko od nasih biti srece da mu pantry 10 metara od stanice.
Ja sam prosli kruz imo posto sam novi stanicu di sam ima pantry nekih 80 metara od stanice. Pa ti pjevaj. Sou a pogtovo sou kad si busy. Kolko god izgledalo sve jednostavno nije.
Jedna dobra stvar je ak si busy uvik ce ti asst somelijer ili somelijer pomoci ali opet ima caka, nije bas da su ludi za pomaganjem, rade to jer moraju jer ak se ko zali je da cu ja dobit po repu al i oni.

Uglavnom ja sam prezadovoljan za sada sa Seabourn. Ekipa se drzi zajedno, svi rade, nema zabusavanja. Niko te ne je*e previse jer znaju ak te razjebu da nemozes dobro radit.
Ko misli doci ovamo znajte da se radi al se i zaradi solidno.
Dosta ljudi u baru je tesko ovo radit i evo jai h znam vec tri sa odyssey koi se ne vracaju. Uglavnom evo meni danas bas dosla placa. 1080 eura za 20 dana. Nije puno al nije ni malo.
Bakse nesto nema, ja sam za prosli kruz dobio 50 eura i 25 US. Ak si maher moze se izvuci, gosti znaju da ne moraju tipovati i seabourn to napominje da je sve placeno.
Sto se tice gostiju vecinom su okej za sada. Ima ih svakako koi se zale na sve zivo i naprave problem jer si ih krivo pogledo.
Problem je i poso, nekad previse gostiju ima u baru i ne stignes ti bas to odradit sve po standardu. Jos jedna nezgodna stvar je na Seabourn je ta da ako gost spomene tvoje ime u zalbi na nesto automatski warning dobivas.
A tolko ima procedura jer je ovo 6 zvijezdica servis da dnevno ja napravim koi sam novi bar 100 greski ili kak bi rekli vamo na brodu “shortcuts”. Koi su duze tu oni sui  gori od mene.
Nisam u baru naletio nikog jos a kim sam prico da nema bar jedan warning. Sve gluposti, sve vrhunski u svom poslu. Ja se nadam da necu dobit niti jedan.
Jos jedna stvar, na seabourn se radi u bar “name test” i koktel test, to se mora proci. Ja sam prvi name test proso al koktel test sam zaj*** cini mi se…ak sam proso proso sam jedva…
Jos jedna stvar, ovdje svi rade sve, pomazemo restoranu ak je potreba, tipa na bazenu kupimo tanjire ak stignemo, oni nama case itd…ovdje je bar waiter: bar boy, waiter i barmen. Isto rade i barmeni.
Ak sam ja busy i gosti cekaju odma barmen izlazi i posluzuje ih. Nema sale sa time.

Ako koga sta zanima za Seabourn slobodno pitajte posto sam jedan od rijetkih koi je aktivan na forumu i koi radi za Seabourn.
Pitanja mogu biti u ovoj temi.

Pozdrav svima.

Recimo do maksimalno 6 miseci a najvjerojatnije do 3 miseca jer je velik restoran dept.

Ima dosta rotacije u bar dept. koi je mal.

No stress. :). Stress pocinje ka dojes na brod. :D

E coks kaj i ti ides bez Akademije direkt radit? :)

E, javi kak ide wine service u main restoranu. :D

Društvene Teme / Grcka, Atena
« on: 10/October/2013 »
Ima ko od forumasa da ide sutra na odyssey ili da je u ateni?

Sutra sam cilo popodne slobodan pa ako je neko za djir.

Cestitke kolega.:D

Sta pitas kad znas. :)

Budi sobar i svi sretni. :)

100
Pitanja i Odgovori / Re: da odradim oba interviewa?!
« on: 03/October/2013 »
U utorak imam interview za Celebrity a u srijedu interview za Seabourn.
Volio bi ic na Seabourn ali zelim napraviti interview za Celebrity takodjer u slucaju da me na Seabourn ne prime.

I jarane kak si prosao. :D

101
Kolko se ja sicam da si ti reka da si vec dobio poso na Seabourn. :)

Odradi obadva intervjua. Nemas straha.

103
Nije lipo se rugat drugima. Treba biti pazljiv na marlinsu. Ja sam imo preko 90% a nisam nikad ucio engleski u skoli dok frend ucio u osnovnoj i srednjoj i ima 80%, zna on super engleski al eto ni pazljiv bio....

104
Pitanja i Odgovori / Re: Re: Re: obuka za barmene
« on: 24/September/2013 »
Sta ti tocno treba tj sto trebas naucit? Ja sam 90% stvari sam naucio, pa ako ti sta treba samo posalji PM. Sitnice koje nisam znao sam pitao jednog decka iz Rijeke, koji je flair barmen, tutnuo mu parstokuna za 7-8 sati poduke osnova flaira a dalje sam sam nastavio...

Ja sa zavrsio u rijeci za barmena. Dobra je skola. Sistem skole je po CCL. Sto se tice iskustva radio 5 godina ko barmen. Dva puta me za RCCL odbili. Jednom Auksie a jednom neka prek skypa. Sto se tice posla znam sve al nisam "uvlakac", Auksie je ok. Al ova prek skypa tila postavila " tricky" pitanja, ja reko sta mislim a napisala da nisam dobio poso jer imam "attitude" itd. :). Za kruzer je bitno prodat pricu. :)

Kad se sitim da pola barmena na brodu nezna sta je caipirinha...

105
Posalji CV. Nemas sta izgubit. Ak imas iskustvo i znanje, samo napred.

Ima i jedan decko sa forima je na questu. Ugovor samo sto mu nije gotov. Javit ce se i on valda.

Ja sam odbio ukrcaj u maju i sad mi poslali mail neki dan da me pitaju dali sam zainteresiran da radim za Seabourn jos.

Ja sam konto kak sam odbio ukrcaj da sam zavrsio sa njima.