Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Charlie

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8]
106

Jes stara vest, ali nije ni cudo sto svi piju Red Bull na brodu  "I'm a :banana:" :plovim:  :pilot:

107
Javljam se opet iz sledeceg razloga.Drug mi je dosao sa broda pa sam ga sve detaljno ispitao.Ass waiter na brodu NEMA baksis i zaradjuje oko 1000 dolara mesecno.Drugar je ocekivao vise ali je ipak zadovoljan tako da ide opet tj. drugi put za nekih 6 do 8 nedelja.Finalni intervju je prosao u maju 2011 a ukrcao se 11. decembra iste godine.Iako ce mi za nedelju dana biti 8 meseci kako cekam on kaze da budem strpljiv i da ce me sigurno zvati.NIKAKO odustati.Kaze kako ce me tj.sve nas koji ovoliko cekamo sigurno zvati u toku ovog meseca.Ako nekog zanima jos nesto iz iskustva mog druga neka slobodno pita ali javno a ne na pvt.

Za to da ne asst. waiteri nedobijaju baksis, nisam 100% siguran, ali se uzima 15% od svega sto prodas i daje se tebi. Recimo, fiksna plata $50+gratuity (15% od prodaje), sto je mom drugaru sa Celebrity-ja donelo prosecnu platu od $2000. Cudno mi je to za $1000, al sve zavisi gde, sta, kako i koliki je brod.

108
Savrseno napisano. Ja inace bas retko citam. Knjiga me ili skroz unese u pricu da vise ni ne gledam sta pise, al tacno pratim pricu podsvesno citajuci ili mi slusi za talozenje prasine. Ovaj rad je toliko dobro napisan da sam u jednom odredjenom trenutku (sa vratima) morao da upalim svetlo i proverim stan za svaki slucaj. U par trenutaka je bilo i "luka u ocima", al uglavnom sam citao sa poluosmehom na licu.

Covek je genije i jedva cekam da procitam ostatak, ukljucujuci i ove male anegdotice...

P.S. nadam se da ja necu morati da idem po sobama i konzorcijumima da bih bolje radio :D

109
Moj savjet bi ti bio da izaberes onaj posao u kome se dobro osjecas i koji ti odgovara, sto se mene tice takodjer sam radio kao konobar i svidio mi se taj posao ono volim biti s ljudima, nikad nije dosadno i tako to, al to sam ja i moj personality.  :)
 Ti moras razmisliti sta je najbolje za tebe da se nebi upustio u nesto sto ce te razocarati.

Skoro pa kao da sam ja pisao.

@mlw Vazno je da ti uzivas u tom poslu, jer nijedan posao ti nece odgovarati ako ides po sistemu "sta cu ja dobiti od toga  :money:". Ja sam realno gledano bio, a u nekim promilima sam jos uvek, neodlucna osoba. Promenio sam cetiri fakulteta (zavrsio jedan da bih sebi dokazao da mogu iako sam vec u drugoj godini shvatio, a u trecoj potvrdio da me to ne zanima), dve struke ( iako nisam formalno radio nista osim jedne).

Rad sa ( u vecini) pozitivnim ljudima mene vadi iz neke polu depresije koju sam nafasovao dok sam ziveo u Srbiji ( i na Balkanu generalno) i posle 8 godina emotivnog nistavila nema te ljubavi prema zemlji koja ce me zadrzati ovde. Ako i tebe ispunjava pozitivizam drugih ljudi i ako te zanima bilo sta sto mogu da ponude na brodu, topla preporuka juri to.

Puno pozdrava i nadam se da cemo se videti na nekom od krstarenja!!!  :plovim:

110
Necu sad da se prepirem, ali su mi ljudi rekli da su Emirates jedna od najboljih kompanija za rad ( u toj industriji), a za Qatar su mi rekli da su mnogo stroziji po nekim stvarima, da ne kazem radikalniji. Isto tako znam i par ljudi koji su iz drugog/treceg puta dobijali posao u Emirates ( cak je i to cesce iz tih prica koje sam imao sa ljudima koji su aplicirali, a neki od njih i dobili posao).

U svakom slucaju Emirates je trenutno zauzeo drugo mesto kod mene u poredjenju sa brodom, jer je to ipak blize onome cemu zelim da se bavim kada se usidrim zauvek.

Puno srece sa brodovima druze, da mi cuvas ledja jednog dana ako ikada budemo na istom brodu  :uzdravlje:

111
Gagane druze, a jel si ti gledao Emirates ili Etihad, kad te je vec Qatar Airways interesovao. Ja sam dosao samo do prve grupne diskusije na Emirates, ali naravno uz pokusaj da odem na brod cu pokusati makar jos jednom u Emirates. Nekako me samo Dubai privlaci sto se cele te price tice. Znam nekoliko ljudi koji su tamo i znam sigurno da primaju i muskarce, jer su ( makar prosle godine) bili u manjku. U svakom slucaju puno srece i ako ti je ugostiteljstvo u inostranstvu prvenstveni cilj kao i meni, nemoj zatvarati opcije. Inace topla preporuka, idi ili u Bosni ili u Hrvatskoj na intervju jer je u Beogradu, kao sto si rekao prepuno ( oko 400-500 kandidata).

112
prosle godine u maju sa Ruby Princessa skocio srbin mesar negde na Mediteranu posle 2 sata ga nasli u noci.
Lola bio mrtav pijan .
izvukli ga on poceo da se smeje bio u medicalu pod kljucem 3 dana .

Frantixe priznaj da si bio ti :sljac:  ;)

113

Bar Department / Re: Bakšiš od $1050
« on: 28/May/2012 »
kako postati sommelier?  :D

ili ako planiras na duze biti u Beogradu

a za brod, mislim da je tesko, jer ti treba dosta iskustva ili ti "poznanstva" sa vinom

115
Evo da vas razveselim jednom pricom. Meni je deda bio u vojsci SFRJ (nebitno sta je tamo radio) i za obavljanje njegove duznosti dali su mu neki manji brodic sa ful posadom. Jednog dana odluci moj deda da zaustavi brod negde u Jadranu i da se cela posada okupa. Tu su bili i moja mamica, tetka i baba. Ironicno jedan od vojnika na tom brodu se zvao Mujo i ovim vas obavestavam da je jedan od glavnih aktera ove price. Sve u svemu, kaze moj deda Muji, "Mujo, ti ostani na brodu posto ne znas da plivas, a mi cemo da se brcnemo malo i krecemo uskoro", ovaj kaze "Razumem" i ovi poskakase u vodu. Brckali se oni tako neko vreme, kad odjednom iza mog dede nesto upade u vodu. Zaroni moj deda i uhvati coveka za kosu i izvadi ga iznad nivoa vode... "Mujo i***te, sta ces ti u vodi?", a Mujo odgovara "Pa ja bio gore druze majore pa video kako je vama lepo pa resio da vam se pridruzim"....  :sljac:

116
""Penis"" je mnogo prosto, mi u Hr kažemo ""nježnik"".  :)

Vidim ja, bice meni dosta zabavno ovde, a nadam se i na brodu ako ima vas par koje sam pohvatao dok sam iscitavao :run:

117
Evo ovako, ja bih da se predstavim.
Jes' da sam vec napisao reply u dve teme, al kao recicemo da mi je ovo prvi post...

Prvo i osnovno zelim sefu da se zahvalim za prihvatanje registracije, a vala i ucesnicima u diskusiji za Bar Dept.

Ako je neko voljan da razgovara o bartendingu tu sam. Nadam se neko ko se malkice razume u materiju, jer sam i ja kol'ko tol'ko pocetnik ( vise u praksi nego u teoriji)

a sad:

(on mi ide na penis, al je dobra pesma)

118
Samo da ispravim, iako je dosta matora tema, to o cemu peanutz prica je layering, a ne building. U layeringu se razdvajaju sastojci, dok se u buildingu sipa jedan sastojak preko drugog (uglavnom preko leda). Koktel moze biti shaken, layered, built (kada sejkujete prvo ga bildujete) ili blended. ;)

Ovaj cova je jedan od mojih najboljih izvora za koktele:

119
Ti si covece car!!!

Meni nije problem da znam sve to, meni je problem da znam sta da se pitam

="" ako vam se uci zajedno slobodno mi se obratite :D