Author Topic: Novi ?lan  (Read 2197 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline dmaloca

  • Registered
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Novi ?lan
« on: 17/April/2010 »
Pozdrav svima!

Evo za početak da se predstavim, ja sam Darko, za par dana ću navršiti 24 godine i živim u Hrvatskoj.

Već neko vrijeme pratim ovaj forum iz razloga što želim otići bilo gdje raditi van Hrvatske jer si trenutno ne vidim nikakvu budućnost u ovoj zemlji, također sam student koji bi trebao diplomirati krajem ljeta ako sve protekne po planu i nakon toga bi krenuo sa realizacijom odlaska na neki brod.

Trenutno u svojoj glavi imam toliko pitanja o ovoj temi, pa vjerojatno neću ni sve pitati kroz jedan post, no uglavnom moram od nekud početi.

Pa krenut ću najprije s tim da kažem da ciljam na poslove u kasinu jer već imam iskustva na radu u kasinu, pa mi je to kao neki primarni cilj, drugi cilj bi bio doći na neki posao koji ima veze s informatikom jer sam na informatičkom fakultetu pa mogu reći da imam i neka znanja o informatičkim tehnologijama, a što se tiče jezika tu jedino znam engleski koji nije sasvim savršen ali ga znam poprilično i još ga ja s vremenom učim, a i kad bi znao da ću ići na brod ili bi imao priliku otići na brod onda bi ga se još dodatno uhvatio.

Čitao sam dosta stvari po forumu (iako imam još puuuuno toga za pročitati) koje su me zanimale, ali pošto su neki postovi stari i po 1,2,3 godine onda ću morati pitati neke stvari ponovo čisto radi nekih novih iskustava i nekih novih spoznaja.

Zanima me kakav je proces prijave u agenciju (još ni jednu agenciju nisam zvao ali namjeravam), što se događa nakon prijave, koja je agencija po vama najbolja?