Author Topic: Danijel ,30.g. Zagreb,  (Read 17325 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline aero

  • Registered
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Danijel ,30.g. Zagreb,
« on: 05/October/2010 »
Pozdrav svim forumašima, tražiteljima zaposlenja u inozemstvu. Kad sam bio mlađi, govorio sam kako nikad neću ići tražiti posao u inozemstvu jer ne želim napuštati ovu našu divnu zemlju, svoju djecu (buduću jelte, jer nemam ih još) jer ne želim da mi djeca budu bez oca ko što sam ja bio, moj je stari još uvijek vani, i ja sam rođen vani (Austrija) i eto me sad na forumu inozemstvo-posao, tražim - posao :)

Nisam znao za ovaj froum, ali eto preko Googlea čovjek danas stvarno brzo i lako dođe do svega što mu srce želi.
Inače sam programer, po struci tehničar za telekomunikacije i trenutno sam zaposlen, ali plaća i uvijeti su za k*, suprotno općem mišljenju da programeri samo sjede u nekom finom uredu i tamo tipkaju i surfaju po facebooku i gledaju youtube fimiće - nada, nunca, zero, zip, a-a,

ali eto tražim posao u struci - zrakoplovstvo/strojarstvo, završio sam u Velikoj Gorici studij za inženjera održavanja zrakoplova - ali nema baš nešto posla u struci a nije mi ni ujak premijer ni babo predsjednik općine pa se moram borit i snalazit kao i svi drugi radni ljudi za svaku koru kruha.

Ovdje sam jer me interesiraju iskustva ljudi iz regije sa različitim poslovima i poslodavcima, što na brodu, na platformama, avio-kompanijama i sve ostalo što se nudi. Već sam malo pregledao forum i ima stvarno puno informacija, za svaku
pohvalu. Posebno hvala ljudima koji su podijelili svoju priču jer to je stvarno neprocjenjivo pogotovo za nekoga tko nije nikad bio vani i nema tog iskustva.