Author Topic: konkretno o tome što navest kao radno iskustvo?  (Read 6729 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ivoIT

  • Registered
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Pozdrav svima!

imam jedno pitanje za one koji imaju iskustva ili mozda znaju

naime radi se konkretno o tome što navest kao radno iskustvo u apliciranju ili CV-u s obzirom da mi je nepozat način verifikacije radnog iskustva od stranih kruzing kompanija vezano za IT područje.

npr. dali sam trebao bit prijavljen službeno negdje kao radnik te imati staž u radnoj knjižici ili prolaze samo reference s pečatom i kontaktom poslodavca kod kojeg nisam bio prijavljen a radio sam preko student servisa ili cisto honorarno ?

unaprijed hvala !

Offline costak

  • Registered
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile

npr. dali sam trebao bit prijavljen službeno negdje kao radnik te imati staž u radnoj knjižici ili prolaze samo reference s pečatom i kontaktom poslodavca kod kojeg nisam bio prijavljen a radio sam preko student servisa ili cisto honorarno ?

unaprijed hvala !

Šefe pomagaj...jedno od bitnijih pitanja...

Online CEO

  • Administrator
  • Registered
  • *
  • Posts: 9941
  • Chief Executive Officer
    • View Profile
  • Country: Croatia
Radna knjižica nebitna, bolje reći smiješna.
Kompanija će se uvjeriti da onaj kojega primaju ima vještine koje im trebaju, kroz nekoliko dugih telefonskih razgovora.
Kako ja sve to znam?
Pročitao sam što je majst0r napisao.
Odavno ne plovim. Sve odgovore pronađite na forumu.
http://youtu.be/gABS8a4wm9o (door=forum, ja Morpheus ti Neo)

Offline costak

  • Registered
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
OK, znaci i ako nemas iskustva ti muljas, petljas i napises da si imao...ali ako te ne prime a ti pozelis ponovo ali za neku drugu poziciju da li provale ako opet nesto napakujes za iskustvo...??

Online CEO

  • Administrator
  • Registered
  • *
  • Posts: 9941
  • Chief Executive Officer
    • View Profile
  • Country: Croatia