Author Topic: Eh, to iskustvo, šta mu najviše leži?  (Read 2394 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline iDavor

  • Registered
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Eh, to iskustvo, šta mu najviše leži?
« on: 25/February/2011 »
Pre svega, da se zahvalim svim ljudima koji učestvuju u razvoju ovog foruma, kako iskustvima, tako i pitanjima i odgovorima. Na sajt sam naleteo preko određenih tema, u suštini preko Googla. S obzirom da sam već član određenih foruma, upoznat sam sa pravilima prvo čitaj pa pitaj, ali evo ja ću konkretno postaviti jedno pitanje dole koje nisam uspeo naći prečešljavajući teme sinoć. Pokušaću da budem što kraći.

Nešto o sebi, ime mi je Davor i trenutno sam student Univerziteta u Novom Sadu, imam nepune 23 godine i cilj da sa fakultetom raskrstim do Juna eventualno do Septembra. Kako sam još uvek mlad (barem tako gledam sebe), odlučio sam da neko veće radno iskustvo steknem na brodu.

Moje pitanje konkretno, jeste, što se tiče iskustva prilikom odabira posla kao i navođenju samog u CVu. Problem je u time što sam, do sad, bio zaposlen u 3-4 firme, ali svuda na crno (šta je tu je, daj šta daš), s toga me interesuje da li je preporučljivo ove poslove navesti u CVu. Moram napomenuti da sam u dobrim odnosima sa prethodnim poslodavnicima, kao da sam 99% siguran da bi mi oni dali preporuku, odnosno potvrdili moje zaposlenje.

Druga stvar se tiče samih poslova, odnosno koliko mi oni znače za generalno iskustvo. 2 posla su mi bila nabavka robe, znači komunikacija i rad sa ljudima, 1 kao administrator u privatnoj školi i 1 kao "teacher" engleskog u istoj školi sa uzrastom do 8.og razreda osnovne škole.

Da sumiramo, celo iskustvo svodi mi se na komunikaciju, pretežno engleskog + da dodamo da imam FCE diplomu, a spremam se za CAE (nadam se da ste upućeni u ove sertifikate), kao i da znam osnove francuskog jezika.