Author Topic: Starboard, da li se može napomenuti da želim i?i npr. na Karibe??  (Read 4969 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Daniel1983

  • Registered
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
Pozdrav svima, ovih dana ću poslati aplikaciju koju sam dobio da ispunim za rad na Starboardu preko gospođe Helene iz Kopra za rad u Gift Shopu.........
koliko sam shvatio, Starboard radi sa više kompanija, između ostalog i Carnival, Costa Lines,.....
čitajući forum došao sam do zaključka da je posao kao assistant u Gift Shopu pri vrhu najpoželjnijih poslova na brodu ali bi bilo poželjno izbjegnuti Costa Lines..
meni olakotna okolnost što nemam pojma niti talijanski niti španjolski dok sam u engleskom jako dobar............
da li se može napomenuti na preliminarnom razgovoru da želim ići npr. na Karibe?? za Carnival?? da li to išta znači s obzirom da sam početnik i ovo bi mi bio tek prvi ugovor?

Online CEO

  • Administrator
  • Registered
  • *
  • Posts: 9941
  • Chief Executive Officer
    • View Profile
  • Country: Croatia
Ne vidim kako ti može biti olakotna okolnost to što nemaš pojma niti talijanski niti španjolski?  ""]]

Vidi, da znaš 5 jezika tečno, bilo bi korektno od tebe pitati možeš li birati brod, ali ovako ..  :neceici:

Budi presretan ako dobiješ posao, jer je u vrhu najpoželjnijih, ako takvih uopće ima.

Takva ti je situacija sa poslom u Gift Shopu.
Odavno ne plovim. Sve odgovore pronađite na forumu.
http://youtu.be/gABS8a4wm9o (door=forum, ja Morpheus ti Neo)

Offline Daniel1983

  • Registered
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
Osim engleskog zadovoljavam sve uvjete, ostali se jezici ni ne traže u aplikaciji...2 godine staža u prodaji i sve ostalo.....ono za talijanski bolje ne jer ne želim raditi na Costa Lines

Offline Daniel1983

  • Registered
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
btw fino si mi preformulirao naslov topica, čitaš misli Šefe  :yeah:

Online CEO

  • Administrator
  • Registered
  • *
  • Posts: 9941