Author Topic: IT/IS Manager [dali mi preporu?ate polaganje MCSA + CCNA + Unix]  (Read 10201 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline bjelov7

  • Registered
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Dakle kao što naslov kaže osobno sam kao i hrpa drugih zainteresiran za tu poziciju iako se nebi žalio niti za nekog asistenta.
Nedavno sam završio Tehničko veleučilište u Zagrebu i prema tome sam bakalar inženjer informacijske tehnologije. Prije svega osim pomorske knjižice i osnovnog D2 certifikata ne posjedujem daljnje cisco certifikate ili nekakve možda unix certifikate.

Treba napomenut da tijekom fakultetskog obrazovanja kroz 3 semestra (u 3 različita kolegija) sam intenzivno radio u cisco packet traceru te prema informacijama dobivenim na fakultetu znanje stečeno bi trebalo biti u rangu CCNP certifikata. Nadalje administiranje Unix sustava čije bi znanje također trebalo biti zadovoljavajuće da se pokriju prva 2. certifikata od 4 moguća (s time da se samo 2 mogu u hrv. polagat). Te u konačnici Baze podataka u što spadaju uvod i osnove SQL-a. Ostatak znaja se naravno podrazumijeva od officea, do (relativno slabo) c++ c#, unity, zatim operativni sustavi xp,vista,win7,ubuntu te PHP,XML,HTML.

S obzirom da sam dakle nedavno (prije mj. dana) diplomirao radno iskustvo je na razini honorarnog u trajanju od 3 godine kao Računalni serviser.

Da nebi postavljao pitanja koja su već ranije odgovorena od surovo realnog kolege Majst0r te drugih Collector604, Alexsandar itd...

Svjestan sam činjenice da sa trenutnim znanjem da nekim slučajem i naletim na mogući interview vrlo vjerojatno nebi zadovoljio jel mi evidentno fali kontinuiranog rada na mrežema.

U situaciji sam da mi je otac na brodu već 20godina i bio je u mogućnosti srediti mi kadeturu kao električara međutim uz sav trud dobio sam odbijenicu jel sam ipak dakle IT. Plan je bio steći dovoljno iskustva rada na brodu te poznanstava kako bih lakše došao do željene pozicije. oT