Author Topic: New guy in neighbour want something else from life  (Read 1643 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline neo77

  • Registered
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Kao sto naslov kaze, dosta mi je ove skvakodnevnice :)
Inace, pozdrav svima od srca :) bas sam nasao neke fine informacije ovde i VEOMA sam vam zahvalan na istima.

Da ne duljimo sa zahvalama, ja sam student, 21 godina i trenutno zavrsavam 1 godinu studija na turizmu i zastiti zivotne sredine.
Sto se mene samog tice, dosta volim svoj fakultet, ali nikako ne zelim i po zavrsetku ostati u BIH i gledati ovo stanje koje nas sve u crno zavija (sve ex yu zemlje). Ja sam samostalan vec duze vrijeme, sam zivim, sam zaradjujem koliko mogu uz pomoc roditelja kada ne stignem, prakticno od 18te godine.

Sto se mojih studija tice, ja cu jos minimalno godinu dana da se posvetim istima (skolovanje traje 4 godine) iz razloga sto se pripremam psihicki ali i fizicki za odlazak na neki bord !
Sta podrazumjevam pod time ? Sto se psihickog dijela tice, rad u okruzenju i pod stresom mi ne bi trebao biti problem, dok sa fizickog dijela planiram ojacati tijelo raznim vjezbama, dovesti se do savrsene linije te biti samim time spreman za sve napore koji me cekaju na takvom poslu.

Sada me zanimaju vasi savjeti, kako se poceti pripremati, da bi u roku 1 godine pristupio samom intevju i svemu sto slijedi postupak pronalaska posla i odlaska na isti ?
Moje znanje engleskog jezika je veoma dobro, i u ovu godinu dana planiram isti da usavrsim. Pored engleskog tu i tamo sam sa italijanskim i francuskim jezikom, dok je spanski na minimumu minimuma. Zanima me da li se posvetiti engleskom i dovesti ga do perfekcije, ili dati malo vremena i ostalim jezicima ?
Koliko bi mi sam fakultet mogao znaciti u svemu ovome ? Ja bih mogao i bez njega, ali zelim da imam diplomu u rukama nakon svega :)