Author Topic: Dobila sam ljekarsku dozvolu za rad (pregled je bio za Crystal)  (Read 2756 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline angiee

  • Registered
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
Pozdrav svima.

Dobila sam ljekarsku dozvolu za rad, doduse, na malo tezi nacin.
Naime, prvo sam imala problema sa pronalazenjem kartona od vakcinacije, ispostavilo se da je to u 100km udaljenom gradu od mene (sreca, i drugi vam to mogu uraditi, kosta 10km).
Zatim, otisla sam u Sarajevo dan prije ljekarskog, da obavim ginekoloski pregled i izvadim sliku pluca, misleci da ce mi biti jeftinije jer sam student, a studentska poliklinika ima sve mogucnosti, ali ne; oni se nisu htjeli mijesati u "poslove sa kruzerom". Uputili su me kod svojih kolega, naravno privatnika, koji su mi trazili i do 200km za pregled i sliku.
Zatim sam otisla u 2 doma zdravlja, gdje su mi rekli da bih mogla doci na red tek 17.7. (a ukrcavam se 30.5.), sa naznakom "hitno".
Onda sam saznala da bih mogla doci na red odmah, ako dodjem kuci u Travnik (naravno, stela) i to bi me sve izaslo 40km.
Spakovala sam se, pomjerila termin za 7 dana kod dr. Odobasica, objasnila sestri situaciju i krenula kuci.
Doktor me nazvao i rekao da ne idem kuci, da dodjem u dogovoreno vrijeme, on ce kupiti test za trudnocu i nadati se da cu biti iskrena prilikom intimnih pitanja.
Sliku pluca cu uraditi kod njegovog kolege, ako bude iznad 30km, on ce platiti.
Dosla sam ujutro na pregled, trajao je otprilike 1h. Prvo smo imali razgovor, u kojem mi je doktor objasnio na kojim stvarima "padam", i da povrata novca nema.
Nakon tog razgovora i mog pristanka, poceo je pregled, SVE:
oci, nos, zubi, usi, grlo, ruke, noge (imam prosirene vene), stomak, jajnici, koza, pritisak (nizak), razna pitanja, od alergija do depresije, ekg, uzimanje krvi i urina.
Dok je on obavljao analize (preko 100), ja sam otisla po sliku pluca (pusim 1 kutiju dnevno, vec 10 godina) i ispostavilo se da je sve ok.