Author Topic: Predstavljanje i dileme pre konkurisanja za posao na brodu  (Read 4570 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Lex

  • Registered
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Pre svega, pozdrav svima :wave:

Posto sam registrovan vec vise od godinu dana, a forum (izrazito) aktivno citam preko dve godine, smatram da bi bio krajnji red da se predstavim...
Pored toga, zamolio bi visegodisnje moreplovce za misljenje u vezi ovoga sto cu izneti.

Ovako... Prvo mi je zelja bila samo da odem. Ass. waiter pozicija je u mojim ocima bila san snova (jer sam tad radio robovski posao u fabrici za 300e, 12h smene, okruzen kolegama sumnjivog morala i proslosti). Pre tog posla sam bio samo student, neko krace vreme radio sam kao menadzer za organizovanje poslovnih proslava, i jos neke kratkorocne nebitne poslove.
Samog rada se nikad nisam libio, i jos kao osnovac sam prosao rad na njivi (preko zadruge, svako leto od kraja sedmog razreda, pa skoro svako leto tokom srednje), zavrsavao sam s ocem kucu, radio na gradjevini - tezak fizicki rad mi nije stran, niti problem. Sa druge strane, kompjuterski sam pismen (da tako kazem), instalirao sam ljudima operativne sisteme za pare (a i za dzabe), namestao net, spasavao "vazne" podatke sa harda na izdisaju itd. Tehnologiju volim oduvek, tako sam cesto jos u srednjoj menjao mobilne telefone, svakom zamenom bi profitirao 20-30 maraka (il evra, sta je vec tad bilo), da bi s vremenom od toga poceo lepo da zaradjujem. Cak su moji zeleli da mi otvore prodavnicu mobilnih telefona posle srednje, ali ja sam hteo da studiram.

Anyway, stekli ste vec neku sliku o meni, tj. da sam bio svastar bez ikakvih vecih uspeha u zivotu, da mogu i ovo i ono, kao i to da umem da se snadjem.

Sad je red da predjem na stvar.
Iscitavajuci forum i informisuci se o ama bas svemu, shvatio sam da je meni najbolje biti u gift shop-u, ili raditi kao somelije (od opcija meni dostupnih po bilo kojoj teoriji).