Author Topic: Kako mašinski inženjer oti?i na brod  (Read 5264 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline milan.scepanovic

  • Registered
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Kako mašinski inženjer oti?i na brod
« on: 27/August/2013 »
Pozdrav svima,
Prvo ne znam da li je tema na mjestu, ako nije zamolio bih moderatore da je premjeste. Hvala.

Po struci sam diplomirani inženjer mašinstva i imam 25 god, već sam dvije godine bez posla na kopnu  oT. Sada ozbiljno razmišljam da idem na more, na kruzer, na trgovački brod, nebitno samo da odem. Nemam nikog od prijatelja da plovi, pa se zato ovim putem obraćam za pomoć. Želio bih da radim u struci na brodu, pa me zanima kakva je procedura potrebna za to, dozvole , certifikati i koliko orjentaciono mi treba vremena i novca.
Gdje mogu obezbijediti potrebne certifikate? Da li postoji neki pomorski fakultet na nasim prostorima koji nudi neki kurs ili specijalizaciju mašinskih inženjera za pomorske?

Sve informacije su više nego dobrodosle.
Hvala unaprijed

Offline idebrod

  • Cruise Ship Veteran
  • Registered
  • *
  • Posts: 359
    • View Profile
Re: Kako mašinski inženjer oti?i na brod
« Reply #1 on: 27/August/2013 »
Za pomorstvo ti trebaju breveti cim vise njih ( osnovni d2,pa poslje toga tanker safety, heli training ect ect). Cim imas vise breveta,a to znaci i vise ulaganja naravno lakse ces se ukrcat,iako je danas znanstvena fantastika uletit kao assistent/kadet na brid. Nakon toga moras plovit godinu dana da bi rijesio kadeturu. Poslje toga se polaze porucnicki. Izobrazbu ti pruzaju sve pomorske skole,fakulteti i ucilista(Makar kod mene u Ri). Nadam se da sam pomogao  :uzdravlje:
Doslo vijeme majko stara da ispratis svog mornara...

Offline milan.scepanovic

  • Registered
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: Kako mašinski inženjer oti?i na brod
« Reply #2 on: 27/August/2013 »
@idebrod, hvala na brzom odgovoru
Naravno da ste mi pomogli i uputili me šta treba da radim narednu godinu.