Author Topic: dal uopste da pokusavam da konkurisem posto nisam jos diplomirao?  (Read 3071 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Smoky

  • Registered
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Cao ljudi nov sam na forumu (po registraciji),
Zovem se Dragomir imam 23 godine i zelim da postanem Brodcast Tech  :-))))'
Pratim sve sto ste pisali, i imam par pitanja koja se nadam da nisam promasio negde da na njih nije vec odgovoreno. Mene zanima dal uopste da pokusavam da konkurisem posto nisam jos diplomirao na faxu zavrsna sam godina sa jos 4 ispita do kraja (u pitanju je Visoka skola elektrotehnike i racunarstva smer audio i video tehnika), trenutno radim u Tv Pink jos malo i bice godinu dana na poziciji video mixera\realizatora programa, a aktivan sam u studentskoj televiziji oktobra 2012. godine gde radim kao snimatelj (snimam sa Panasonic P2 i JVC GY-HM150E koja je nova i jos se upoznajemo :D) i montazer u premijeru, i u pinku sam naucio dosta tehnickih stvari posto mene generalno vise zanima tehnicki deo naseg posla od ovog realizatorskog pa stalno davim tehnicare :D uglavnom, Pitanja sto ste kacili sam procitao i u sustini sve znam i jasno mi je sve nisam imao kontakta sa uplink downlink ali to nije problem da naucim bar tehnicke stvari da bih vam olaksao posao na brodu kad mi/ako mi budete objasnjavali. :D
hvala unapred,
i izvini Sefe ako sam omasio potpuno temu puno pozdrava svima koji plove mirno more i puno srece svima koji sad pokusavaju da se zaposle.

Online svašta

  • Registered
  • *
  • Posts: 724
    • View Profile
normala da ima smisla buraz, samo salji cv! ja sam npr zavrsio drustveni fakultet, pa ga ono nisam ni naveo. hocu da kazem da ces dobit priliku svakako :) sretno haveru!

slazi da imas vise iskustva, mene su odje*ali s moje 4 godine u struci

Offline dwade

  • Registered
  • *
  • Posts: 31
    • View Profile